ויראלי

נועה ארגמני מקבלת חיזוק מג'ודי ניר מוזס: "שמחה שבחרת בעצמך"

בין המגינים על החטופה ששוחררה וחגגה בענק במסיבה נוצצת, ניתן היה למצוא את ג'ודי שלום ניר מוזס שכתבה בפייסבוק הפרטי שלה: "נועה ארגמני היקרה. כל כך התרגשתי ושמחתי לראות אותך עושה הפסקה קצרה ממה שעובר ועבר עלייך. שימח אותי שבחרת בעצמך"
מערכת ice |  1
נועה ארגמני חוגגת (צילום צילום מסך מטוויטר)
לאחר המסיבה המתוקשרת של נועה ארגמני, שפיצלה את התגובות ברשת לשניים: התוקפים והמגינים, כאשר ארגמני, ששוחררה כזכור במבצע "ארנון" ההירואי ב-8 ליוני לצדם של אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו, חגגה עם אביה לצד עשרות חברים ומכרים במסיבת בריכה לציון חזרתה מהשבי, הגיעה תגובה אחת מחממת לב.
בין המגינים ניתן היה למצוא את ג'ודי שלום ניר מוזס שכתבה בפייסבוק הפרטי שלה: "נועה ארגמני היקרה. כל כך התרגשתי ושמחתי לראות אותך עושה הפסקה קצרה ממה שעובר ועבר עלייך. שימח אותי שבחרת בעצמך".

עוד הוסיפה: "תבלי כמה שאת מסוגלת, מבלי להתיחס לרעשי רקע!!! החטופים נצורים כל שנייה בנשמה שלנו. גם כשאנחנו רוקדים ומחייכים. הלוואי ושיחרורם היה תלוי בי ובך. החיים האלה הם רק שלך!!!! רק שלך. כל יפי הנפש, הצדקנים. זו בעיה אך ורק שלהם".
כזכור, עם פרסום התמונות באתרי האינטרנט וברשת, מיהרו התגובות להגיע, כאשר רבים מהגולשים תקפו את החלטתה של ארגמני לחגוג, הן בשל העובדה שאימה נפטרה לפני זמן קצר, והן בשל החטופים הרבים שעדיין בשבי – כולל בן זוגה אבינתן אור. והיו גם שהעירו על הלבוש שלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהמם
    חי 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נועה היקרה תהני אוהבת אותך
    סגור