ויראלי

אגם בוחבוט חושפת לראשונה: "גם המשפחה שלי חטופה בעזה"

באירוע השקה סיפרה בוחבוט: "יש לנו עדיין 109 חטופים בעזה, ושניים מהם, גלי וזיוי היו איתי כמעט חצי שנה בפסטיגל, תאורנים והיו ממש משפחה שלי, צחקנו ביחד ושרנו יחד, ושיחקנו פינג פונג ביחד, והם קרעו לי את הצורה בפינג פונג"
מערכת ice | 
אגם בוחבוט (צילום יוטיוב/ אגם בוחבוט)
אגם בוחבוט חושפת פרט שלא ידענו מתחילת מלחמת חרבות ברזל. אמש (שלישי), באירוע השקת "ללב שבור", ובין המכבדים היה ניתן לראות את בן זוגה בר ברימר, סטטיק, ליאל אלי, קים אור אזולאי, יפתח זיו, רומי פרנקל וחברים נוספים.
אירוע השיא נרשם כאשר במהלך הערב חשפה בוחבוט על הבמה, בכאב גדול, כי גם שני משפחה שלה נמנים על חטופי עזה, דבר שהיא לא סיפרה עד כה. כשהיא מתכוונת לגל וזיו ברמן, האחים תאומים בני 26 שנלקחו באותו היום מביתם ונחטפו אל תוך רצועת עזה על ידי מחבלי החמאס.

בין היתר סיפרה בוחבוט: "יש לנו עדיין 109 חטופים בעזה, ושניים מהם, גלי וזיוי היו איתי כמעט חצי שנה בפסטיגל, תאורנים והיו ממש משפחה שלי, צחקנו ביחד ושרנו יחד, ושיחקנו פינג פונג ביחד, והם קרעו לי את הצורה בפינג פונג".
היא סיפרה: "אני כל כך מתגעגעת אליהם, כל כך רוצה שהם יחזרו כבר, כל כך חושבת עליהם בכל רגע, הם וכולם צריכים לחזור הביתה, ואסור לנו לשכוח את זה", היה לה קשה מאוד לעצור את הדמעות במהלך דבריה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה