רכילות עסקית

סטטיק ואגם בוחבוט מקפיצים: את מי הם אירחו על הבמה?

בחברת פרטנר קיימו אירוע חגיגי לילדיהם של עובדי החברה שהגיעו לגיל המצוות. הם גייסו למטרה החגיגית את סטטיק, אגם בוחבוט ושחר סאול ולא שכחו את צו השעה, כשהזמינו גם ילדים שפונו מבתיהם בשל המצב הבטחוני הקשה
מערכת ice | 
סטטיק ואגם בוחבוט (צילום ענבר גדסי)
קבוצת התקשורת פרטנר קיימה אמש (חמישי) אירוע חגיגי במיוחד לילדיהם של עובדי החברה שהגיעו לגיל המצוות ודאגה שהחגיגה תהיה נוצצת ושמחה במיוחד. לטובת המשימה הזו הם גייסו שלושה כוכבי ענק שדאגו להקפיץ את הילדים ולשמח אותם.
בנוסף לילדי החברה, פרטנר הזמינה גם ילדים שפונו מבתיהם בקווי העימות, בשל המצב הבטחוני הקשה בו נמצאת מדינת ישראל מאז ה-7 באוקטובר. על פי התיעודים מהאירוע הנוצץ, נראה שאכן הילדים הצליחו לשכוח לכמה שעות את המצב הקשה והיו מרוצים מאד מההופעה שקיבלו.
 
צילום: יח"צ
הכוכבים הגדולים שפרטנר הביאה לאירוע, סטטיק שלאחרונה נפרד מרונה לי שמעון, שהוא גם פרזנטור החברה, אירח את עדי ביטי, אגם בוחבוט אירחה את שחר סאול והם פשוט "המיסו" את הבמה ו"העיפו" את הילדים לשמיים. האירוע שאותו פרטנר מקיימת מדי שנה, התקיים הפעם ב-LAKE TLV.
 
צילום: יח"צ
 
צילום: יח"צ
כזכור, סטטיק נבחר לפרזנטור של החברה ומאז שיתוף הפעולה שודרו מספר פרסומות בכיכובו, שצברו תאוצה ברשת והפכו לקאלט. פרטנר אף רכשה את זכויות השיר "חרבו דרבו" של נס וסטילה.

קרן אופק יו״ר ועד העובדים של פרטנר עם אגם בוחבוט. צילום: ענבר גדסי
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה