דיגיטל וטק

פרטנר TV בבשורה אדירה: הלקוחות ישודרגו לאפליקציה מתקדמת

עם השלמת ההיערכות, שתיארך מספר חודשים, ישודרגו כלל לקוחות פרטנר TV באופן אוטומטי, בין בחבילות טלוויזיה ובין בחבילות באנדל וטריפל משולבות אינטרנט. זאת, ללא כל שינוי במחיר החודשי הקיים וללא כל צורך בפעולה מצד הלקוחות, שנשארים עם אותו ממיר ושלט
מערכת ice |  1
פרטנר (צילום shutterstock, מתוך אתר samsung, יחצ)
קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה היום (שלישי) על שדרוג משמעותי לשירות פרטנר TV, במסגרתו ישודרגו כלל הלקוחות לאפליקציה חדשנית, בעלת נראות וממשק מתקדמים והיצע תכנים עשיר ורחב יותר. 
לטובת הקמת שירות הטלוויזיה החדש, חתמה פרטנר על הסכם מול חברת הטלוויזיה yes, במסגרתו תפתח עבור פרטנר TV אפליקציה המבוססת על חבילת התוכן הרחבה ביותר של שירות Sting+ ותהיה מותאמת באופן מלא למותג פרטנר.

עם השלמת ההיערכות, שתיארך מספר חודשים, ישודרגו כלל לקוחות פרטנר TV באופן אוטומטי, בין בחבילות טלוויזיה ובין בחבילות באנדל וטריפל משולבות אינטרנט. זאת, ללא כל שינוי במחיר החודשי הקיים וללא כל צורך בפעולה מצד הלקוחות, שנשארים עם אותו ממיר ושלט. הלקוחות ימשיכו ליהנות מרמת השירות והתמיכה של פרטנר בסיבים ובטלוויזיה ויקבלו מענה מלא לפניותיהם במוקדי שירות הלקוחות של פרטנר.
שדרוג פרטנר TV הוא חלק נוסף ומשלים מהתכנית האסטרטגית שמוציאה לפועל הנהלת החברה, לבניית חזון העתיד של פרטנר, תוך שדרוג כלל מערכי השירות של החברה: סלולר, סיבים ו-TV. כך, השיקה פרטנר לאחרונה ולראשונה בישראל את Private 5G, רשת הסלולר המתקדמת והמאובטחת בעולם. כמו כן, חתמה על הסכמים עם חברות תשתית, כך שכיום פרטנר היא החברה עם היצע הסיבים הרחב בישראל, היחידה עם היכולת להציע סיבים בכל בית בו קיימת תשתית סיבים. בעולם הטלוויזיה, פעלה החברה למצוא מודל חדש לפעילות הקיימת.
עם סיום ההיערכות הטכנולוגית וקבלת האישורים, פרטנר תודיע על כך ללקוחותיה ולציבור באופן מסודר. 
מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי: "תפישת העולם של קבוצת פרטנר היא למכור את המוצרים המתקדמים בשוק. הלקוחות שלנו מקבלים את שירותי הסלולר ואינטרנט הסיבים הטובים ביותר ועכשיו יזכו גם לשדרוג משמעותי באפליקציית  הטלוויזיה ובהיקף התוכן, ללא תוספת תשלום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאלה
    מוטי ק 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי תפרסמו את רשימת ערוצי התוכן כדי שנבחן הצטרפות ?
    סגור