שיווק ופרסום

סטטיק ואגם בוחבוט בקמפיין ענק: שיתוף הפעולה היוקרתי נחשף

צילומי קולקציית החורף של אורבניקה, בתוכה השראות של גראנג׳ ושנות ה-90 לאורך כל הקולקציות, התקיימו יחד עם  הפרזנטורים סטטיק, אגם בוחבוט ועילי צ’פמן
מערכת ice | 
אגם בוחבוט וסטטיק (צילום אורבניקה)
הבוקר (רביעי) התקיימו צילומי קולקציית החורף של אורבניקה, בתוכה השראות של גראנג׳ ושנות ה-90 לאורך כל הקולקציות, יחד עם הפרזנטורים סטטיק, אגם בוחבוט ועילי צ’פמן. הקולקציה הינה מגוונת תחתיה יושקו מגוון מוצרים לנשים וגברים.
כזכור, לאחרונה יצאו אורבניקה בקמפיין מרגש במיוחד, כשבחרה לצרף את הדוגמנית גאיה קלדרון, שמשפחתה נחטפה לעזה ואביה עודנו בשבי החמאס לנבחרת הפרזנטורים של החברה יחד עם סטטיק, אגם בוחבוט ועילי צ'פמן. הקמפיין המדובר הוקדש לחטופים ולחטופות ולמשפחותיהם.
בהשקת הקולקציה המדובר, החברה הוציאה קופסאות ריקות, עם סיכת חטופים, כדי להזכיר לכולנו מה באמת חשוב בימים אלו – חזרתם של כולם הביתה. בטקסט צוין השיח בין הפרזנטורים של רשת האופנה אשר מדגישים כי למרות הרצון בחגיגות מפוארות בתקופת החגים, החטופים נמצאים בראש סדרי העדיפויות.
אגם בוחבוט, עילי צ'פמן וסטטיק בצילומי הקמפיין (צילום: אורבניקה)
בטקסט המרגש שיצא מתוך הקמפיין נאמר: "למרות שממש היינו רוצים לחגוג, אנחנו יותר רוצים שהם יחזרו... כולם. הביתה. עכשיו! 134 א.נשים נשים, גברים, נערים, נערות וילדים. משלנו, בשבי. נחגוג כשתחזרו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה