תרבות ופנאי

סטטיק בסינגל חושפני לאחר הפרידה: "ביטוי אישי לכאב ולייאוש"

הזמר המצליח חווה מספר פרידות כואבות בשנים האחרונות, החל מהגירושים מאשתו לשעבר שרית פולק, ועד הפרידה מרונה לי שמעון, עליה הוא כתב את הסינגל החדש שלו, שפורסם היום וחושף קצת מתחושותיו הפנימיות של הזמר
מערכת ice | 
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
אחד הזמרים והיוצרים המצליחים בישראל, הידוע בכינויו סטטיק, הוציא היום (שני) את הסינגל החדש שלו בשם "עטלף", בו הוא פותח את הלב וחושף בכנות את הרגשות הכואבים בעקבות הפרידה הקשה מרונה לי שמעון
בהפקה אמרו כי השיר מביא לידי ביטוי את האופוריה ביציאה לרווקות, לצד שברון הלב והתסכול אותו הוא חווה לאחר הפרידה. זאת כשהוא "מתאר את התחושות וההתמודדות עם הפרידה בצורה כנה ומרגשת, לצד מגוון תובנות על אהבה, אובדן וצמיחה אישית".
 
"עטלף הינה מטאפורה רגשית ופיזית אשר מסמלת את חוסר המנוחה, השקט והשינה. אף על פי שהמילים עוסקות בכאב פנימי והתמודדות רגשית מורכבת, ההפקה המוזיקאלית שמחה וקצבית עליה אמונים המפיקים המוערכים: עמית מרדכי ועידו נצר (Triangle) ,מה שיוצר ניגודיות בולטת בין התוכן הרגשי והעמוק לקצב השיר".  הוסיפו.
לירז רוסו (סטטיק) התייחס לסינגל החדש ואמר: "כשהגעתי לכתיבת השיר, רציתי להביא את כל מה שאני מרגיש בצורה הכי כנה ופתוחה שיש. 'עטלף' הוא ביטוי אישי לכאב, לייאוש ולחיפוש אחרי תקווה מחדש. היום, ביום האהבה, אני מרגיש שזה הזמן הנכון והשלם לשתף אתכם ברגשות שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה