ויראלי

קרעי על האפשרות לתקיפה מאיראן: "טעות חמורה, המשיח נולד בט' באב"

שר התקשורת פרסם ציוץ ארוך באנגלית ברשת החברתית X. לדבריו, המן טעה לחשוב שכדאי לתקוף את ישראל ביום מותו של משה, אך נכשל כי זהו גם יום הולדתו. כך, לטענתו, אם חימנאי יכריז על תקיפה בט' באב הוא יטעה, כי הוא לא מבין את המשמעות המלאה של התאריך
מערכת ice | 
שלמה קרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר התקשורת שלמה קרעי פרסם בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוייטר) ציוץ המתייחס לאפשרות לתקיפה איראנית. כידוע, נכון לעכשיו אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף ואין הודעה רשמית על תקיפה מתוכננת, אך נראה כי רבים נערכים לאפשרות שכזאת לאור החשיבות הדתית של היום (שלישי), ט' באב. 
 
בפרסום של קרעי, שנכתב באנגלית, תואר כי המן בחר לתקוף את היהודים ביום מותו של משה כי הוא האמין שביום זה לא יקבלו בני ישראל עזרה אלוהית, אך לא ידע שמשה גם נולד ביום הזה. לדברי קרעי, החישוב המוטעה הזה הוביל למפלתו של המן. בדומה לכך - אם איראן תבחר לתקוף בט' באב כי היום הזה מסומן בתור יום חורבן בית המקדש היא תטעה, משום שעל-פי המסורת היום הוא לא רק יום חורבן בית המקדש אלא גם יום הולדת המשיח. 
"ההיסטוריה מלמדת אותנו שמי שזומם נגד ישראל בשעה שחשב שגילה רגע של חולשה לא מבינים פעמים רבות את החשיבות של התאריכים האלה. מה שנראה כמו יום של חוסר מזל הוא הבה פעמים יום של כוח סמוי וגאולה עתידית", כתב. את הפרסום סיכם בציטוט בעברית מתהילים: "חַרְבָּם תָּבוֹא בְלִבָּם וְקַשְּׁתוֹתָם תִּשָּׁבַרְנָה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה