דיגיטל וטק

לאור המתיחות: כך תכינו את הסמארטפון שלכם לשעת חירום

לאור המתיחות הביטחונית הגוברת, חשוב להיערך למצבי חירום עם הסמארטפון שלכם. במדריך שלהלן תמצאו טיפים להארכת חיי הסוללה, שימוש בפיצ'ר ההתרעה החדש של פיקוד העורף, ושמירה על ציוד גיבוי זמין. כך תבטיחו את ביטחונכם ותישארו מחוברים בכל מצב חירום
רפאל בן זקרי |  3
אזהרה (צילום shutterstock)
בעקבות המתיחות הגוברת מול איראן וחיזבאללה והחשש מהסלמה במצב הביטחוני, היערכות מוקדמת למצבי חירום בעזרת הכלים הטכנולוגיים הזמינים לנו, כשהטלפון החכם הוא המרכזי שבהם, היא המלצה טובה. במצבים כאלה, בהם עלולים להתרחש שיבושים באספקת החשמל והתקשורת, יש לוודא שהסמארטפון ערוך לפעול לאורך זמן ולהבטיח גישה למידע ולשירותים חיוניים. בעוד שפיקוד העורף לא שינה את הנחיותיו, המדריך הבא יעניק לכם טיפים להארכת חיי הסוללה ולהכנת הסמארטפון לכל מצב חירום שלא יהיה.
אפליקציית פיקוד העורף ופיצ'ר ההתרעה החדשה
פיקוד העורף השיק לאחרונה מערכת התרעה חדשה בשם "מסר אישי" המבוססת על טכנולוגיית Cell Broadcast. המערכת הזו תשלח התרעות חירום ישירות למסך הסמארטפון, גם ללא צורך בהתקנת אפליקציה. הודעות אלו יופיעו אוטומטית על המסך וילוו בצליל התרעה ייעודי, כך שאי אפשר יהיה לפספס אותן. הפיצ'ר החדש מיועד להתמודד עם מצבי חירום בקנה מידה רחב, כגון מתקפת טילים נרחבת או אסונות טבע, והוא פועל גם ללא תלות בתקשורת אינטרנטית.
שמירה על סוללת גיבוי ותחזוקת ציוד
במצבי חירום, חשוב לשמור על מכשירי הסמארטפון טעונים ולוודא שיש ברשותכם סוללת גיבוי ניידת. כדאי לבצע בדיקה תקופתית של הסוללה והציוד האלקטרוני שברשותכם, ולוודא שהכל פועל כשורה. במקרים בהם יש צורך בהפעלת ציוד רפואי נייד, חשוב לוודא שקיימות סוללות גיבוי.
הפעלת מצב חיסכון בסוללה
רוב הסמארטפונים כוללים מצב חיסכון בסוללה, המאפשר לצמצם את צריכת החשמל של המכשיר. במצב זה, המכשיר מצמצם את הפעילות ברקע, מכבה קישוריות לא הכרחיות כמו Wi-Fi ו-Bluetooth, ומעביר את המסך למצב חיסכון באנרגיה.
כיבוי קישוריות לא נחוצות
הקישוריות השונות במכשיר, כמו Wi-Fi, Bluetooth, צורכות אנרגיה גם כאשר הן אינן בשימוש פעיל. מומלץ לכבות קישוריות אלו במצבי חירום על מנת להאריך את חיי הסוללה. ניתן להפעיל מחדש את הקישוריות בעת הצורך, אך עד אז כדאי להימנע משימוש מיותר בהן.
המשיכו להישמע להנחיות פיקוד העורף
חשוב להדגיש שמדובר בהנחיות כלליות לכל מצב חירום, ויש להמשיך להישמע לכל שינוי בהנחיות פיקוד העורף. שמירה על סוללת הסמארטפון במצב חירום היא קריטית להישארות בקשר ולגיבוש מידע חשוב. באמצעות ניצול הפיצ'ר החדש של פיקוד העורף ושמירה על ציוד טעון ומוכן, תוכלו להבטיח את ביטחונכם ואת ביטחון משפחתכם בזמן אמת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לאור המתיחות?? (ל"ת)
    לאור הטעות 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    האם הפיצ'ר החדש יפעל כשהאינטרנט כבוי? (ל"ת)
    שוש 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כן. זה כתוב (ל"ת)
    הבנת הנקרא 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור