ויראלי

אחרי שעזב את מערך ההסברה: אילון לוי יוצא לדרך חדשה?

למרות שהוא כבר לא חלק ממערך ההסברה, פעיל הסברה הישראלי אילון לוי, ממשיך לתחזק את מעמדו כגורם מוביל בהסברה הישראלית ברחבי העולם. בסרטון חדש הוא חושף פרטים על המצב במזרח התיכון ולא שוכח לשלוח עקיצה לרשת 'סקי ניוז' שהריאיון אצלה הפך אותו לכוכב
מערכת ice | 
אילון לוי (צילום ויקיפדיה/ חיים צח,לעמ)
דובר הממשלה באנגלית לשעבר, פעיל ההסברה הישראלי אילון לוי עלה לכותרות לראשונה בעקבות הריאיון עמו לרשת סקיי ניוז הבריטית, שהפך אותו במהרה לכוכב רשת ומרואיין מבוקש.
בהמשך, לאחר שנחשף שהוא לקח חלק במחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט נטען ששרה נתניהו פעלה על מנת להדיח אותו מתפקידו, אך המהלך נכשל. מה שבסופו של דבר הוביל להדחתו של לוי מתפקידו הייתה דווקא המבוכה הדיפלומטית שנגרמה בשל תגובתו לציוץ שפרסם דייוויד קמרון שר החוץ הבריטי, בחשבונו ב-X (טוויטר לשעבר).
מאז, לוי המשיך לפעול באופן עצמאי בתחום ההסברה ולתחזק את מעמדו כאחת מפעילי הסברה הישראליים הפופולאריים ביותר. ביום שני האחרון, לוי העלה לפרופילים שלו באינסטגרם וטיקטוק, סרטון בו הוא מסביר על המצב הבטחוני באזורנו במסווה של תחזית מזג האוויר.
 
@eylonalevy

Iran is turning up the heat in the Middle East 🔥

♬ original sound - Eylon Levy 🇮🇱

במסגרת הסרטון שלוי העלה השבוע, הוא מגלם את דמותו של חזאי מזג אוויר אשר מסביר על הטמפרטורות במזרח התיכון ואף ועל "סופת" הטילים שצפויה לרדת על ישראל בכל רגע. בנוסף, הוא מסביר על "מזג האוויר" באיראן ועל האיומים שהם שולחים אלינו. לאחר מכן, הוא מספר גם על גשם הטילים שצפוי לרדת מצפון (חיזבאללה) ומדרום (חות'ים). 
מעל לוי מופיע בסרטון הכיתוב "Skynews HD", משחק מילים נחמד על השמיים ו-"מזג האוויר", שהוא למעשה עקיצה מעניינת ומתוחכמת מצדו, לרשת הטלוויזיה הבריטית שכאמור הריאיון שקיים עם אחת ממגישותיו הפכה אותו לכוכב הרבה בזכות הבעת פניו המופתעת אשר הגיעה בתגובה לשאלה שנשאל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה