שיווק ופרסום

אילון לוי ותרומות הענק: כ-194 אלף דולרים גויסו תוך יממה

לאחר שהשיק את המיזם ההסברתי שלו, אילון לוי גורף הישג משמעותי בתוך יממה בלבד - כ-194 אלף דולרים גויסו עבור הפרויקט החדש. בין הסכומים הנדיבים שגויסו עד כה, ניתן להבחין בתרומות של כמעט 13 אלף דולר, 7,000 דולר וכן 6,400 דולר
מערכת ice | 
אילון לוי (צילום ויקיפדיה/ חיים צח,לעמ)
לאחר שאתמול (ראשון) הכריז אילון לוי, אשר זכה לתואר "המסביר הלאומי" ופעל רבות למען מעמדה של מדינת ישראל בעולם כי הוא יוצא לדרך חדשה ומקים מיזם הסברתי, היום (שני) נחשף כמה כסף הוא הצליח לגייס עבור הפרויקט המיוחד.
לוי, שנאלץ לסיים את תפקידו כדובר במערך ההסברה הלאומי בשל תקריות דיפלומטיות, הכריז כי הוא יוצא לדרך חדשה ומקים מיזם הסברתי חדש שעליו לא קיימים פרטים נרחבים מלבד העובדה כי שמו של הפרויקט הינו "השיח הישראלי החדש".
לצד זאת, הצליח לוי לגרוף הישג משמעותי לאחר שגייס במהלך היממה האחרונה כ-194 אלף דולרים. אותו גיוס מכובד הינו תוצאה של הפצת סרטון לגיוס המונים שבו ביקש לוי מהגולשים להירתם למאמץ המלחמתי ולתרום בכדי לקדם את מעמדה של ישראל בעולם.
בין הסכומים הנכבדים שנתרמו עבור המיזם ההסברתי של אילון לוי, ניתן להבחין בהעברות של כמעט 13 אלף דולר, 7,000 דולר וכן 6,400 דולר. גיוס התרומות למיזם ההסברתי של לוי הנקרא "השיח הישראלי החדש" מוצג לגולשים באתר jgive. 
כזכור, אתמול (ראשון) הכריז לוי כי הוא יוצא לדרך חדשה, לאחר לא מעט ריאיונות בכלי תקשורת זרים בשל היותו דובר מערך ההסברה הלאומי. בציוץ שפרסם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), כתב לעוקביו: "לאחר למעלה מ-400 ראיונות תקשורת, תדרוכים, ומסיבות עיתונאים כדובר רשמי מטעם ממשלת ישראל מאז ה-7 באוקטובר, הגיעה העת לצאת לדרך עצמאית בהסברה עם הצוות שסייע לי מפרוץ המלחמה. אין לנו את הפריווילגיה להזניח את זירת הקרב. אמשיך להילחם על שמנו הטוב, בין אם כדובר רשמי ובין אם לאו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה