בארץ

אילון לוי חוטף מכה לקריירה: זה הצעד שננקט נגד הדובר הממשלתי

הדובר של ממשלת ישראל הושעה לשבועיים לאחר שצייץ נגד שר החוץ הבריטי דיוויד קמרון - והצליח לעורר סערה עזה מצד בריטניה. כעת מסתמן כי לוי לא יחזור למשרד ההסברה, ובכך למעשה יסיים את תפקידו
מערכת ice |  2
אילון לוי (צילום ויקיפדיה/ חיים צח,לעמ)
אילון לוי, מי שנודע לנו בעיקר בזכות מלחמת ההסברה שלו בזירה הבינלאומית, צפוי לסיים את תפקידו כדובר ממשלת ישראל בתקופה הקרובה. נזכיר כי לפני כשבועיים הושעה לאחר שצייץ נגד שר החוץ הבריטי דיוויד קמרון, מה שעורר ביקורת נרחבת במיוחד כנגדו מצידה של בריטניה. בסופו של דבר, מסתמן כי הוא לא ישוב לתפקידו.
קמרון כתב בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר): "אנחנו ממשיכים להפציר בישראל לאפשר למשאיות נוספות להיכנס לעזה כדרך המהירה ביותר לקבל סיוע למי שזקוק לכך". לוי החליט לצייץ על דעת עצמו תגובה עוקצנית: "אין בעיית קיבולת למשאיות הסיוע במעברים הישראליים. תשלחו משאיות, הן ייכנסו". בבריטניה דרשו הבהרות מישראל ואמרו כי "כפי שאתם בוודאי יודעים, שר החוץ שוחח בנושא ההומניטרי באריכות עם רה"מ, עם שר החוץ ועם השר דרמר".
עוד נמסר מבריטניה כי "הציוצים האלה הפתיעו אותנו, בהתחשב בדו-שיח הבונה בין המדינות, כשהם מגיעים מחברה טובה ובת ברית. נשמח להבין אם הציוצים האלה תוקפים בפועל את עמדת שר החוץ קמרון ואם הם משקפים את עמדת ממשלת ישראל הרשמית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שרה!! ומלחמתה נגד מדינת ישראל (ל"ת)
    גם גם 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    ישראל יורה לעצמה ברגל!
    אור 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל מערב הדיפלומטיה וההסברה של ישראל כשל. במקום לחזק אותו ולחזק את מי שפועל שבשטח מפטרים. נאבד את המדינה שלנו מרוב שלומיאליות
    סגור