בארץ

אילון לוי יוצא לדרך חדשה: "המסביר הלאומי" הודיע על פרישה

אילון לוי, מי שנודע לנו בעיקר בזכות מלחמת ההסברה שלו בזירה הבינלאומית\ הודיע על פרישה מתפקידו אחרי שהושעה לפני כשבועיים בעקבות ציוץ נגד שר החוץ של בריטניה, דיוויד קמרון: "הגיעה העת לצאת לדרך עצמאית בהסברה. אמשיך להילחם על שמנו הטוב, בין אם כדובר רשמי ובין אם לא"
מערכת ice | 
אילון לוי (צילום ויקיפדיה/ חיים צח,לעמ)
אילון לוי, מי שנודע לנו בעיקר בזכות מלחמת ההסברה שלו בזירה הבינלאומית וכונה "המסביר הלאומי", הושעה לפני כשבועיים מתפקידו לאחר שצייץ נגד שר החוץ הבריטי דיוויד קמרון, מה שעורר ביקורת נרחבת במיוחד כנגדו מצידה של בריטניה, בין היתר.
היום (ראשון) אילון לוי הודיע כי הוא פורש באופן רשמי מתפקידו, עם ציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו ובו הוא כתב: "לאחר למעלה מ-400 ראיונות תקשורת, תדרוכים, ומסיבות עיתונאים כדובר רשמי מטעם ממשלת ישראל מאז ה-7 באוקטובר, הגיעה העת לצאת לדרך עצמאית בהסברה עם הצוות שסייע לי מפרוץ המלחמה. אין לנו את הפריווילגיה להזניח את זירת הקרב. אמשיך להילחם על שמנו הטוב, בין אם כדובר רשמי ובין אם לא".
כזכור, הסערה הגדולה הגיעה אחרי שקמרון כתב בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר): "אנחנו ממשיכים להפציר בישראל לאפשר למשאיות נוספות להיכנס לעזה כדרך המהירה ביותר לקבל סיוע למי שזקוק לכך". לוי החליט לצייץ על דעת עצמו תגובה עוקצנית: "אין בעיית קיבולת למשאיות הסיוע במעברים הישראליים. תשלחו משאיות, הן ייכנסו".
בבריטניה דרשו הבהרות מישראל ואמרו כי "כפי שאתם בוודאי יודעים, שר החוץ שוחח בנושא ההומניטרי באריכות עם רה"מ, עם שר החוץ ועם השר דרמר. הציוצים האל הפתיעו אותנו. בהתחשב בדו-שיח הבונה בין המדינות, כשהם מגיעים מחברה טובה ובת ברית. נשמח להבין אם הציוצים האלה תוקפים בפועל את עמדת שר החוץ קמרון ואם הם משקפים את עמדת ממשלת ישראל הרשמית".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה