ויראלי

אסון בכביש 4: כטב"ם התפוצץ על מכוניות, 19 פצועים | צפו בתיעוד

בעקבות החיסולים האחרונים של פעילי חיזבאללה בצפון, ארגון הטרור יצא למתקפת כטב"מים נרחבת בצפון: בסיס צבאי נפגע, כטב"ם נוסף התפוצץ על כביש 4 בין נהריה לעכו, 19 בני אדם פונו לבית החולים, בהם אחד במצב אנוש. צפו בתיעודים של הנפילה בכביש 4
מערכת ice |  3
כטבם מתפוצץ בכביש 4 (צילום צילום מסך מתוך טוויטר @Saher_News_24_7)
על רקע המתיחות הגבוהה בצפון, צה"ל חיסל היום (שלישי) 5 פעילי חיזבאללה בשתי תקיפות שונות בלבנון. בעקבות כך, חיזבאללה הוציא מתקפת כטב"מים על יישובי הצפון בישראל, במסגרתה התפוצצו שני כטב"מים, אחד בבסיס צבאי, והשני על כביש 4 בין עכו לנהריה. 
בשני האירועים הללו, 19 בני אדם נפצעו ופונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, מתוכם אחד במצב אנוש והשאר במצב קל ובינוני. בהמשך, נשמעו אזעקות נוספות בצפון בעקבות חדירת שני כלי טייס בלתי מאוישים של חיזבאללה, ועל פי דובר צה"ל הם יורטו.
בהודעה של דובר צה"ל על שני הכטב"מים הנוספים שחדרו לישראל, אחרי שהשניים הראשונים התפוצצו, ועל פי החיזבאללה אחד מהם פגע ישירות במחנה שרגא ליד לוחמי הגטאות, נכתב כי "בהמשך להתרעות שהופעלו בשעה האחרונה במרחב הילה, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מטרה אווירית חשודה שחצתה משטח לבנון. ההתרעה הופעלה בעקבות יציאת המיירט לעבר המטרה ומחשש לנפילת שברי יירוט". 
עוד נמסר: "בהמשך להתרעות שהופעלו במרחבים שעל וקלע, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מטרה אווירית חשודה שחצתה משטח לבנון, אין נפגעים. כוחות כיבוי פועלים כעת לכיבוי שריפות שפרצו במספר מרחבים כתוצאה מנפילת שברי יירוט. בהמשך להתרעות שהופעלו במרחב הגליל המערבי, זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון שנפלו בשטחים  פתוחים, אין נפגעים".
בשבוע האחרון, מאז חיסולו של רמטכ״ל חזבאללה מוחסן,  צה״ל חיסל בלבנון 10 מחבלים בשורות הארגון, מה שהביא בין היתר לתקיפה הנרחבת. מספרם הרשמי של מחבלי חזיבאללה שחוסלו מתקרב ל-400 מתחילת המלחמה. חיזבאללה טוען כי שני הכטב"מים 
המרכז הרפואי גליל מסר כי "למרכז הרפואי לגליל הובאו 19 נפגעים מפיצוץ כטב"ם. אחד הפצועים, בשנות ה-30 לחייו, המוגדר במצב אנוש, סובל מפגיעות  רסיסים והוכנס לחדר ניתוח. פצוע נוסף, כבן 65, מוגדר במצב בינוני (נפגע מרכב במהלך אזעקה בעת רכיבה על אופניים). כל השאר במצב קל, חלקם סובלים מכאבי ראש וטינטונים באוזניים, וכמה מהם נפגעי חרדה".
ד"ר צבי שלג, סגן מנהל המרכז הרפואי: "אחד הפצועים הובא במצב אנוש, מורדם ומונשם, עם פגיעות רסיסים בראשו ובגבו. הוא נמצא כעת בחדר ניתוח והרופאים נלחמים על חייו. שאר הנפגעים במצב קל ולהערכתי, רובם ישוחררו עוד היום".
צפו בתיעודים של נפילת הכטב"ם על כביש 4: 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נ נח
    נ נח 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה נס נפל בדיוק במקום שאין מכוניות ישתבח שמו רק מרמז לנו להיתחזק
    סגור
  • 1.
    מר ביטחון
    סש 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מר ביטחון זה האיש האחראי על אסון הכרמל על האסון במירון על השביעי באוקטובר על החטופים על הנופלים והפצועים על הקטבמים בכביש 4 ובמקומות נוספים . רשימה חלקית . והעם הזה שותק .
    סגור
  • בוט מכת הרל"ב- לידיעתך מי שאחראי על תפיסת ביטחון , הצטי
    מיכל 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הטיידות, ושירטוט תמונת מצב והערכות לה זו מערכת הביטחון שמוצפת רק בוגרי קרן ווקסנר. אתה מורעל ועיוור לעובדות אבל חיל האוויר סירב ללמוד מאוקריאנה התגוננות מכתבמים - הם רוצים הכל יקר טכנולוגי ומתוחכם לא נאה להם פשטות. אז כתבמים עלובים מנצחים מטוס קרב תבוא בטענות לחברים שלך
    סגור