ויראלי

כמעט 100,000 הצטרפו: מי עומד מאחורי 'ליל גלנט 2'?

הפעיל החברתי יאיא פינק צייץ: "אז ביבי מנסה לפטר את גלנט ואת היועשמית תוך כדי מלחמה? אין מצב שלא נעשה כלום בעניין. פתחתי קבוצת ווטסאפ "ליל גלנט 2" לכל מי שרוצה להיות בדקת קריאה אם וכאשר הוא ינסה לפטר". כמעט 100 אלף הצטרפו
מערכת ice |  1
יואב גלנט, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ עבד רחים כתיב, נעם רבקין פנטון)
מחאה חדשה נגד החלטות ראש הממשלה בנימין נתניהו, הפעם בשל החשש להדחה של שר הביטחון יואב גלנט. הפעיל החברתי יאיא פינק החליט להרים את הכפפה ולהקים קבוצה תחת השם "ליל גלנט 2", שתמחה במקרה של ניסיון פיטורים, ממש כפי שהיה בחודשי המלחמה הראשונים.
כאמור, פינק הקים קבוצת וואטסאפ להכנה לקראת ליל-גלנט 2 ועתה המספר העדכני שהצטרפו: 96,500 כשהצפי הוא שמאות אלפי בסופו של דבר ייקחו חלק בקבוצות שיביעו את מחאתן על החלטה שכזו אם תתקבל. בפעם הקודמת סיפקה המחאה מראות לא פשוטים של מחאה נוקבת.
 
פינק צייץ תחילה: "אז ביבי מנסה לפטר את גלנט ואת היועשמית תוך כדי מלחמה? אין מצב שלא נעשה כלום בעניין. פתחתי קבוצת ווטסאפ "ליל גלנט 2" לכל מי שרוצה להיות בדקת קריאה אם וכאשר הוא ינסה לפטר".

עוד הוא סיפר לעשרות אלפי העוקבים שלו בטוויטר כי: "עשרות אלפים הצטרפו תוך שעות בודדות וזה קצב ההצטרפות בשעה 22:45. ביבי - don't. רוצים להצטרף אלינו? לינק בתגובה הראשונה"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תתפרעו תשרפו תסרבו. בדמוקרטיה הרוב קובע ושלטון מחליפים
    רוני 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקלפי. תתמודדו
    סגור