מינויים

נתניהו החליט: זה המינוי המסקרן ל"כוורת" רה"מ

ד"ר עומר דוסטרי בן ה-37 מונה לתפקיד דובר ראש הממשלה. "ראש הממשלה אישר את המינוי ובירך את ד"ר דוסטרי על הצטרפותו להובלת מערך התקשורת במשרד ראש הממשלה"
מערכת ice | 
עומר דוסטרי (צילום יחצ משרד רה"מ)
ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט על זהות הדובר החדש שלו - ד"ר עומר דוסטרי בן ה-37. לדוסטרי תואר שלישי במדע המדינה מאוניברסיטת בר אילן. ראש הממשלה נתניהו אישר את המינוי, ובירך את ד״ר דוסטרי על הצטרפותו להובלת מערך התקשורת במשרד ראש הממשלה.
בהודעת לשכת רה"מ נכתב: "ד"ר דוסטרי, בן 37, הוא בעל ניסיון עשיר בתחום התקשורת, ומחזיק בתואר שלישי במדעי המדינה מאוניברסיטת בר-אילן. שימש כחוקר במכוני מחקר ופרסם מאמרים רבים בתחומי צבא וביטחון לאומי. ראש הממשלה נתניהו אישר את המינוי, ובירך את ד"ר דוסטרי על הצטרפותו להובלת מערך התקשורת במשרד ראש הממשלה".
דוסטרי הוא חבר בתנועת "הביטחוניסטים", בעבר התארח רבות בערוץ 14 כפאנליסט והרבה לצייץ בחשבונו האישי ברשת X נגד ארגון "אחים לנשק": "אחים לנשק וכח קפלן - ארגונים של שנאה, שיסוי, פילוג והסתה."
דוסטרי התבטא נגד ממשל ביידן וטען כי הוא: "זורק את ישראל מתחת לאוטובוס. ארצות הברית מאמצת לחלוטין את הנרטיב של ארגון טרור רצחני שאחראי לטבח של 1,200 ישראלים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה