ויראלי

יעל שלביה הגישה תלונה במשטרה: "מישהו מטריד אותי"

יעל שלביה הגישה תלונה בתחנת משטרת ראשון לציון, על אדם חשוד שלטענתה עוקב אחריה ואף הגיע לאזור מגוריה. החוקרים פעלו לאיתור החשוד, שצפוי להיחקר היום 
רוני שיינר |  1
יעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
הדוגמנית יעל שלביה, זוגתו של עומר אדם, הגישה תלונה במשטרת ראשון לציון על אדם חשוד שלטענתה עוקב אחריה, כך פרסם לראשונה העיתונאי אלי סניור בחדשות 13. שלביה הוסיפה וטענה כי אותו אדם, שאינה מכירה, אף הגיע פעם אחת לאזור מגוריה. 
החוקרים בתחנת המשטרה פעלו לאיתור החשוד, שזוהה וצפוי להיחקר היום (חמישי). בנוסף למעקב, החשוד הטריד את שלביה באמצעות הודעות באינסטגרם ושיחות טלפון.
נזכיר, כי ביום שלישי האחרון עדכנה דניאל גרינברג, גרושתו ואם ילדיו של אייל גולן, כי מצאה דירה חדשה ברחובות. גרינברג נאלצת לעזוב את דירתה הקודמת בעקבות הטרדות מצד גבר, שלטענתה מתצפת עליה בשבועות האחרונים מביתו הסמוך.
במקביל לחיפוש דירה חדשה, הגישה גרינברג תלונה במשטרת רחובות. בסשן שאלות ותשובות שערכה עם העוקבים שלה בתחילת החודש היא נשאלה "מה נסגר עם מי שמטריד אותך?", והשיבה: "מה איתו? אלוהים יודע. תקשיבו, זה נשמע פסיכוטי, אבל אפילו כאן, עכשיו, כשאני ככה מדברת איתכן, מאוד יכול להיות שפשוט סבבה לו לשבת במרפסת שלו, בחלון שלו, ופשוט לתצפת".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ??
    מימי 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וווללללהה אין יותר נשים. במדינה וגם יותר שןות רק מי אולפנה חסרלו
    סגור