שיווק ופרסום

עומר אדם ויעל שלביה בקמפיין זוגי חדש: "נחתו פה לקיץ"

הזמר העלה מסר לכל המעריצים שלו ברשתות החברתיות כאשר כתב: "פרסומת החדשה שלנו לדגמים של קאטליה שחיכיתם להם וסוף סוף נחתו פה לקיץ 2024, שיהיה שבוע של בשורות טובות"
מערכת ice |  1
יעל שלביה, עומר אדם (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה, עומר אדם)
עומר אדם וזוגתו יעל שלביה בילו ממש לאחרונה בחופשה רומנטית וכעת הם מגיעים למסך עם קמפיין פרסומי חדש לליין משקפי קטאליה של הזמר. אז מה יש בפרסומת החדשה? בדיוק ככה.
אדם העלה מסר לכל המעריצים שלו ברשתות החברתיות כאשר כתב: "הפרסומת החדשה שלנו לדגמים של קאטליה שחיכיתם להם וסוף סוף נחתו פה לקיץ 2024. אנחנו שמים לכם לינק לאתר לקנייה ישירה".
 
עוד הוסיף: "אפשר למצוא אותנו כמובן גם בכל רשת אופטיקנה ובחנויות של קאטלייה בקניון מול הים באילת, בקניון פתח תקווה, באר שבע ובקרוב גם בצפון. שיהיה שבוע של בשורות טובות".
רק לאחרונה, הזמר המצליח עומר אדם והדוגמנית המובילה יעל שלביה הפתיעו את מעריציהם לאחרונה כשחשפו רגעים אינטימיים מחופשתם הרומנטית בדרום צרפת. הזוג, שבדרך כלל שומר על פרטיות, בחר הפעם לשתף את עוקביהם ברשתות החברתיות בתמונות וסרטונים נדירים מהבילוי הזוגי שלהם.

במרכז התיעוד עמדה תמונה מרגשת שצולמה על סיפונה של יאכטה מפוארת בלב הים התיכון. בתמונה נראית שלביה מנשקת בחום את אדם, כשהוא ללא חולצה, אוחז בבקבוק בירה ונראה רגוע ומאושר. התמונה, שזכתה לאלפי לייקים ותגובות, מסמנת שינוי משמעותי באופן שבו הזוג בוחר להציג את מערכת היחסים שלהם לציבור וגם ללא מעט ספקולציות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין את הביצה השמאלית שלי (ל"ת)
    בודי 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור