השוק

עומר אדם נכנס לבורסה בהשקעת ענק: המהלך החדש והמסקרן נחשף

בלייד ריינג'ר מושכת השקעות מפתיעות: הזמר עומר אדם ואיש העסקים ג'ונתן רוביני מצטרפים למהפכה הסולארית ונכנסים לבורסה
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום אינסטגרם/ עומר אדם)
לאחר עסקת המיליונים עם בנק לאומי, כפי שחשפנו ב-ice, וחזרתו למסכי הטלוויזיה כפרנזטור עם מאות אלפי שקלים לכיסו, עומר אדם לוקח חלק בהצלחה נוספת והפעם דרך חברת אנרגיה ירוקה בה הוא מושקע.
בעולם שבו אנרגיה ירוקה הופכת לצורך הכרחי, חברת בלייד ריינג'ר מציגה פתרון חדשני לאחת הבעיות המרכזיות בתעשייה הסולארית. החברה, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות לניקוי ותחזוקה של פאנלים סולאריים, משכה לאחרונה תשומת לב רבה בעקבות הנפקה מוצלחת וגיוס משקיעים מפתיעים.
בלייד ריינג'ר הצליחה לגייס 6.4 מיליון שקלים בהנפקת מניות עם כתבי אופציות. ההפתעה הגדולה הגיעה כאשר התברר כי הזמר המצליח עומר אדם השקיע כ-650 אלף שקלים, המהווים כ-10% מהיקף ההנפקה. אדם לא היה לבד - חבריו, מאיר ושניר מלול, בעלי השליטה בקבוצת אירופה ישראל, הצטרפו להשקעה עם סכום נוסף של מאות אלפי שקלים.

על פי הפרסום בגלובס, עוד משקיע בולט הוא איש העסקים היהודי-אמריקאי ג'ונתן רוביני, הנחשב לאחד מאנשי העסקים העשירים באלסקה. רוביני השקיע כמיליון שקלים בהנפקה, בהמשך להשקעתו הקודמת בחברת סולאר דרון, שהתמזגה לאחרונה עם בלייד ריינג'ר.
בלייד ריינג'ר מציעה פתרון ייחודי לבעיה מוכרת בתעשייה הסולארית - ירידה ביעילות הפאנלים עקב הצטברות לכלוך. החברה פיתחה תוכנה מתקדמת לניטור ואנליזה של שדות סולאריים, המאפשרת זיהוי מדויק של אזורים מלוכלכים וניהול יעיל של תהליכי הניקוי.
המיזוג האחרון עם חברת סולאר דרון הרחיב את יכולותיה של בלייד ריינג'ר. סולאר דרון הביאה עמה טכנולוגיה חדשנית - מטען ייחודי לרחפנים המיועד לניקוי פאנלים סולאריים באזורים מורכבים. שילוב זה פתח בפני החברה הזדמנויות עסקיות חדשות.
לאחרונה, בלייד ריינג'ר חתמה על הסכם הפצה ושיתוף פעולה בלעדי עם חברת פרופלר דרונס, אחת מהחברות המובילות בתחום שירותי הרחפנים בישראל. ההסכם מבטיח לבלייד ריינג'ר 30% מההכנסות ברוטו מהשימוש במערכת השטיפה לפאנלים הסולאריים.
למרות ההתפתחויות החיוביות, בלייד ריינג'ר עדיין מתמודדת עם אתגרים. שווי השוק הנוכחי של החברה, העומד על כ-30 מיליון שקל, נמוך משמעותית משיא של 262 מיליון שקל בינואר 2021. עם זאת, ההשקעות החדשות והמיזוגים האסטרטגיים מצביעים על אמון משקיעים בפוטנציאל הצמיחה של החברה.

על פי גלובס, בלייד ריינג'ר מדגימה כיצד חדשנות טכנולוגית בתחום האנרגיה המתחדשת יכולה למשוך השקעות ממגוון רחב של משקיעים, כולל כאלה שאינם מזוהים באופן מסורתי עם התעשייה. עם זאת, האתגרים העומדים בפני החברה מזכירים כי הדרך להצלחה בשוק התחרותי של האנרגיה הירוקה עדיין ארוכה ומורכבת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עומר, כסף לא הכל בחיים- לא למכור את העם והערכים (ל"ת)
    אכזבה 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור