תרבות ופנאי

עומר אדם במהלך חסר תקדים: כך תכתבו ותבחרו את השיר הבא שלו

עומר אדם בשיתוף טיקטוק ישראל, משיק תחרות מוסיקה חדשה  בשם "שיר לעומר", במסגרתה ייבחר השיר הבא של הזמר דרך פלטפורמת טיקטוק באופן בלעדי, בשיתוף חברי הקהילה שיצביעו ויבחרו את הזוכה. כך זה עובד
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום פלאש 90/ קוקו)
עומר אדם בשיתוף טיקטוק ישראל, משיק תחרות מוסיקה חדשה וחסרת תקדים בשם "שיר לעומר", במסגרתה ייבחר השיר הבא של הזמר דרך פלטפורמת טיקטוק באופן בלעדי, בשיתוף חברי הקהילה שיצביעו ויבחרו את הזוכה. 
מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל, במהלכו עומר אדם יפנה לחברי הקהילה בבקשה לכתוב ולהלחין לו שיר. השיר הזוכה ייבחר על ידי קהל המשתמשים בטיקטוק. היום (שני) הכריז רשמית עומר אדם על השקת המהלך בסרטון שעלה לפרופיל האישי שלו בטיקטוק. 
תחילה יתבקשו המשתמשים להעלות סרטון בו הם מבצעים בית ופזמון מתוך השיר המוצע על ידם. במשך עשרה ימים צוות שופטים ייעודי יבחן את השירים המוצעים, ויבחר מתוכם חמישה שירים שיעלו לחצי הגמר. העולים לחצי הגמר יוזמנו לאולפן, שם תוקלט סקיצה מקצועית לבית פזמון, אותה הם יעלו גם כן לחשבון האישי שלהם. שני השירים שיצברו את כמות הלייקים הגדולה ביותר על ידי חברי הקהילה יעלו לגמר. 
יוצרי שני השירים המובילים יזכו למפגש אישי עם עומר אדם באולפן ההקלטות, כאשר הפעם יהיה זה עומר אדם שיקליט את השירים שלהם. שתי הגרסאות של עומר אדם יעלו בחשבון הטיקטוק שלו ומי שיגרוף את כמות הלייקים הגבוהה ביותר, יזכה וייבחר להיות השיר החדש שיוציא עומר אדם במסגרת האלבום הבא שלו. 
התחרות תתקיים בטיקטוק בלבד, והיא מיועדת ליוצרים בתחילת דרכם כמו גם ליוצרים מוכרים, ולכל מי שמרגישים שיש ביכולתם להיות אלו שיכתבו את השיר הבא לעומר. על מנת להיכלל בתחרות יתבקשו היוצרים לתייג את עומר אדם ואת ההאשטאג הרשמי של התחרות #שירלעומר בכל הסרטונים.
המיזם של עומר אדם וטיקטוק ישראל
התחרות תימשך כחודש, במהלכו עומר אדם וטיקטוק יהדהדו את התקדמות השלבים ואת השתתפותם של מציעי השירים עד לכשייבחר השיר של עומר אדם. התחרות נערכת בהתאם לתקנון מפורט בו ניתן למצוא את כל הכללים להשתתפות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה