השוק

החלום ושיברו: בלייד ריינג'ר תפטר את מרבית העובדים

בלייד ריינג'ר הונפקה בימי הזוהר של השוק הראשוני ולא הצליחה לגייס די כסף או לחילופין למכור די מערכות כדי לממן את עצמה; היום החליטה החברה לצמצם משמעותית את הפעילות ולחפש מי שירכוש אותה
ניצן כהן | 
אנרגיה סולארית בישראל (צילום shutterstock, freepik)
נראה כי בלייד ריינג'ר מתקרבת לסוף דרכה. החברה שהונפקה במבול ההנפקות של תחילת העשור האחרון אז הריביות היו אפסיות והמוסדיים התנפלו על כל הנפקה. בלייד ריינג'ר אגב הונפקה במחיר 12.81 שקל למניה מה ששיקף לה שווי חברה של כמעט 29 מיליון דולר. החברה אגב, הונפקה עם הערת 'עסק חי' מה שלא הפריע למוסדיים לחבק אותה.
אם כן, בלייד ריינג'ר עוסקת באחד התחומים החמים והוא מערכות רובוטיות לניקוי פאנלים סולארים (אגב יש עוד חברה כזו בשוק - אוקופיה) ובזמן ההנפקה החלומות היו גדולים. אם העולם עובר לייצור אנרגיה ממקורות מתחדשים והרי השמש היא המקור המרכזי לייצור כזה, הרי מישהו צריך לנקות את הפאנלים האלה ומכאן שצריך משהו ממוכן לעשות את זה וכאן נכנסו חברות כמו אוקופיה ובלייד ריינג'ר למשחק.

היום דיווחה בלייד ריינג'ר שלא הצליחה להשיג מקורות מימון להמשך פעילותה השוטפת והתקינה ולכן היא מצמצמת את הפעילות באופן משמעותי ובאופן שיכלול את פיטורי מרבית העובדים. החברה תפעל למציאת מקור מימון חלופי בין אם באמצעות גיוס (בסבירות נמוכה עד לא קיימת) ובין אם באמצעות מכירת הפעילות או מיזוג עם חברה קיימת.
החברה נמצאת בבעלות חברת הון הטבע כשגם שיכון ובינוי מחזיקה בחבילת מניות בחברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה