ויראלי

אייל גולן בירך? השדרוג הגדול בחייה של דניאל גרינברג

דניאל גרינברג לא הסתפקה בהגשת תלונה במשטרה על גבר שלטענתה מתצפת עליה וחודר לפרטיותה: במקביל היא חיפשה לעצמה דירה חדשה והיום עדכנה כי נמצאה האחת. "סוג של ראיתי את כל הבתים אולי באזור רחובות והסביבה", שיתפה
רוני שיינר | 
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
לפני חודש אייל גולן וגרושתו ואם ילדיו, דניאל גרינברג, החליטו (שוב) להיפרד. זמן קצר לאחר מכן, שיתפה גרינברג כי ישנו גבר שמטריד אותה לכאורה ומתצפת מביתו הסמוך על מעשיה במרחב הפרטי שלה .
המעשים לא פסקו, וגרינברג החלה לחפש לעצמה ולילדיה דירה אחרת באותה העיר, רחובות, בה מתגורר גם גולן. היום (שלישי), אחרי שבדקה אינספור דירות, עדכנה גרינברג כי מצאה את דירת החלומות אליה תעבור בקרוב. "אתן זוכרות שסיפרתי לכן שאני מחפשת בית בנרות?", פנתה לעוקבות שלה באינסטגרם. "אז זו אחת הסיבות שאני נעלמת כי בחודש האחרון אני סוג של ראיתי את כל הבתים אולי באזור רחובות והסביבה, אבל מצאתי בית!".
כזכור, גרינברג הגישה התלונה במשטרת רחובות נגד אדם שטענה כי הוא מתצפת עליה מדירתו. בסשן שאלות ותשובות שערכה עם העוקבים שלה בתחילת החודש היא נשאלה "מה נסגר עם מי שמטריד אותך?", והשיבה: "מה איתו? אלוהים יודע. תקשיבו, זה נשמע פסיכוטי, אבל אפילו כאן, עכשיו, כשאני ככה מדברת איתכן, מאוד יכול להיות שפשוט סבבה לו לשבת במרפסת שלו, בחלון שלו, ופשוט לתצפת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה