ויראלי

דניאל גרינברג בחשיפה מטלטלת: "זה פסיכוטי, אני צריכה להיזהר"

דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן, חשפה לאחרונה כי הגישה תלונה במשטרה על מטרידן שמצלם אותה בעירום. כעת, היא מדברת על כך לראשונה וחושפת את החששות הגדולים בהם היא נמצאת: "אפילו כאן, עכשיו, כשאני ככה מדברת איתכן, מאוד יכול להיות שפשוט סבבה לו לשבת במרפסת שלו, בחלון שלו ופשוט לתצפת"
מערכת ice |  2
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
דניאל גרינברג, הדוגמנית, כוכבת הרשת וגרושתו של אייל גולן, נחשפת בדרמה ענקית אחרי שהגישה לאחרונה תלונה במשטרה על מטרידן שמצלם אותה בעירום וברגעים אינטימיים כאלה ואחרים.
אמש (שני) גרינברג פתחה בסשן של שאלות ותשובות עם העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, שם נשאלה על ידי אחת העוקבות: "מה נסגר עם מי שמטריד אותך?". גרינברג אמרה תחילה: "מה איתו? אלוהים יודע".
בהמשך, חשפה גרינברג את החששות הגדולים בהם היא נמצאת: "תקשיבו, זה נשמע פסיכוטי, אבל אפילו כאן, עכשיו, כשאני ככה מדברת איתכן, מאוד יכול להיות שפשוט סבבה לו לשבת במרפסת שלו, בחלון שלו ופשוט לתצפת. כמובן שלא ניתן להוציא בן אדם מהבית שלו. אבל מה אגיד לכן? שטויות, צריך להיות זהירים".
בהמשך, נשאלה על הפרידה מאייל גולן על ידי אחת העוקבות, שתהתה: "את נמצאת במקום מאושר בחייך?", וגרינברג השיבה: "אני באמת במקום של פריחה והגשמה שמלווה בעבודה קשה והמון מצפון מול הילדים שלי. אז יש עליות וירידות ולפעמים זה מאוד מאתגר, אבל בסך הכל מאושרת לחוות את עצמי בצורות מגוונות. אני חושבת שאני במקום מאושר בחיים שלי. אני מרגישה שכל התהליך שאני עוברת, אני לומדת על עצמי עוד ועוד דברים".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שקרנית ידועה
    תפסיקי לשלם ליחצנים 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתה לחזור אליו...ואל כספו...וגם תצליח... השאר מחרטטת....שיקרת פעם אחת לא מאמינים לך יותר....מנסה למשוך את תשומת ליבו אז ניפחה שהשכן שצילם אותה מטרידן....פשוט תלמדי לחיות בנחת ולהיות רגועה ולא כמו מטורפת ולרדוף כבוד ותשומת לב ...מה חסר לך שאת עדיין לא רגועה ..את רוצה להיות אייל גולן ואת בסך הכל דניאל....מה לעשות לא מביאה לו לחיות בגלל זה העיף אותה אין לה שקט נפשי...אם יחזור רק בגלל הילדים לא בגלל שאת משהו תרגעי מביא 10 כמוך ב1 שקל...פשוט תנשמי...
    סגור
  • כל כך מדוייק. כל מילה נכונה (ל"ת)
    שי 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור