ויראלי

דנה רון נגד עדי הימלבלוי: "הקטסטרופה שיצאה לך מהפה"

פרסום ראשון: במסגרת צילומי התוכנית בהגשתה, התייחסה עדי הימלבלוי למצב: "די, היינו ככה יום בשנה, אנחנו לא יכולים לחיות ככה שנה שלמה". לאחר מכן הוסיפה: "טוב, אנחנו לא יכולים לקחת את התוכנית לשם". דנה רון תוקפת: "לפחות קובי מחט שיפר את כל הקטסטרופה שיצאה לך מהפה"
רוני שיינר |  8
עדי הימלבלוי (צילום אינסטגרם/ עדי הימלבלוי)
עדי הימלבלוי וקובי מחט הגישו היום את התוכנית "שואו טיים" ברשת 13. במהלך התוכנית, ניסתה הימלבלוי להקל על מעבר חד בין שיחה על המצב במדינה לאייטם קליל יותר, ואמרה (לא נגענו): "די, היינו ככה יום בשנה, אנחנו לא יכולים לחיות ככה שנה שלמה". קובי מחט השיב לה: "תחשבי מה קורה בעזה עם החטופים שצריכים לחיות שם כל יום ויום". הימלבלוי המשיכה: "טוב, אנחנו לא יכולים לקחת את התוכנית לשם". גם כאן השיב לה מחט: "אנחנו יכולים מדי פעם, אנחנו אפילו צריכים. זאת חובתנו". 
 
עדי הימלבלוי וקובי מחט (מתוך: שואו טיים, רשת 13)
מנחת הטלוויזיה דנה רון, שמגישה כיום תוכניות עבור האתרים Ynet וישראל היום, הגיבה לפני זמן קצר בזעזוע לדברים: "אני נשבעת לכם שהעברתי את הקטע הזה הלוך ושוב. אמרתי לעצמי תקשיבי טוב, אולי לא הבנת, אולי לא הבנת את ההקשר. כל הסיפור הזה של 'יש לנו תהפוכות בתוכנית' אוי אוי אוי. והיא ממשיכה, 'צריך עכשיו כל השנה'? כן חמודה! צריך כל השנה, וכל הזמן, ונון סטופ".
רון המשיכה ואמרה: "בבקשה, פליז, עדי, תגידי לי שהתכוונת לדבר אחר ואני לא הבנתי את מה שאמרת. קובי מחט שהוא כבר מנוסה ניסה לרכך את הפדיחה ולהגיד 'מה לעשות, מה יגידו המשפחות, מה יגידו אלה שנמצאים בשבי'. אבל היא בשלה, היי, יש תהפוכות, זה הורס את הפאן, את האווירה הנהדרת. והגדילה ועשתה כשאמרה 'טוב, אנחנו לא יכולים לקחת את התוכנית לשם'. אנחנו יכולים ואנחנו חייבים ולפחות קובי מחט שיפר את כל הקטסטרופה שיצאה לך מהפה. אין לי מילים, זה פשוט... זה מה שיש לי להגיד".
 
דנה רון (אינסטגרם)
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    עדי הבלבלוי
    זואי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדי הימלבלוי לא מפסיקה לצחקק ולהגיד ממש מתנהגת כמו טיפשה. לא מפסיקה לצחוק לגחך . גם מדברים שממש לא מצחיק תדברי קצת על החטופים. לא יזיק לשעה של מחט 5 ד'. הרבה שטויות צחוקים מטופשים
    סגור
  • 6.
    עדי המלבלוי
    זורי 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדי שמחה בערוץ 13 עם רוני מחט קצת טמבלית בעיני מגחכת מכול אוכל שמביאים מכול שטות שאומרים בתוכנית אני לא רואה את השעה הזאת עם מחט רק בגלל עדי ממש מגוחכת לטעמי.
    סגור
  • 5.
    עדי - את צודקת
    תרדו ממנה 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לקחת את השיחה לשם זה מוריד את המורל! לא חייבים בכל אפשרות להזכיר את המלחמה. אפשר לקחת מזה קצת הפסקה. בסה"כ הייתה לה כוונה טובה ולבטח היא כואבת כמו כולנו את הנעשה.
    סגור
  • 4.
    שקועה בעצמה ביופיה ומנותקת מהשאר
    דורית 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה דנה רון את רוצה מבחור ששקועה בעצמה ולא רוצה להחריב את המצב רוח עם חטופים, עזה... חטופים בעזה, זה לא נעים לראות ולא לדבר על זה, גם שמחה רוטמן משתדללהתעסק ביופיו ובדברים נורא חשובים. סיים סיים. אנשים בנתק מסביבתם, רק שהם לא פרטיים בביתם הפרטי אלא בציבור ועם משמעות ציבורית
    סגור
  • 3.
    לדנה רון כואב, כנראה, שהיא לא בשואו טיים. (ל"ת)
    שימו לב 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מה הקשר חתיכת טיפשה זאת את עדי הכונפה הימבלוי? (ל"ת)
    דניאל 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לעדי הימלבלוי תמיד היה סוג של פיגור.
    גל 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בדיבור וגם בהבעות והחיוכים המטופשים האלה.. היא יודעת וכולם יודעים שבלי החזה היא לא היתה מגיעה לכלום. אין שם באמת עומק ושכל
    סגור
  • 1.
    עדי, אכזבת בענק
    דלית 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אולי עדיף שתתמקדי בלהצטלם בהלבשה תחתונה ולסתום את הפה, אם זה מה שיוצא כשאת פותחת אותו
    סגור