תקשורת ומדיה

עדי הימלבלוי ממשיכה הלאה: זה הצעד הבא שלה עם קובי מחט

הכוכבת צפויה להצטרף לקאסט המנחים של רשת 13, ולהגיש תוכנית בידור בשם "שואו טיים" שתשודר מדי יום בשעה 16:00 בנושאי בידור, טרנדים חמים ברשת, מזון ועוד. מי שינחה לצידה הוא קובי מחט, ואת השניים ילוו נבחרת פאנליסטים
מערכת ice | 
עדי הימלבלוי (צילום אינסטגרם/ עדי הימלבלוי)
עדי הימלבלוי, אשר לאחרונה שיתפה כי היא ובעלה המסעדן נדב פלד החליטו להפריד כוחות לאחר עשר שנות זוגיות ושני ילדים משותפים, כעת נכנסת לנעליים חדשות בתור מנחה ברצועת הבידור החדשה של רשת 13 לצידו של המנחה הקבוע בערוץ קובי מחט.
הימלבלוי ומחט ינחו את התוכנית "שוטו טיים" התשודר מדי יום בשעה 16:00 ותעסוק בעולמות הבידור והתרבות. לצד סיקור עולמות אלו, בתוכנית יהיו פינות אשר יעסקו גם באוכל, בטרנדים חמים ברשת, וכן פינת "סלב מחפש אהבה". עוד צוין כי את התוכנית ילוו נבחרת פאנליסטים.
נציין כי בתקופה זו נערכים קיצוצים ושינויים רבים ברשת 13, על רקע ירידה באחוזי הרייטינג ועזיבה של עובדים רבים כמו הפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי, המנכ"ל אור צלקובניק ועוד. עם זאת, תחקיר "המקור" של רביב דרוקר על התנהלותה של שרת התחבורה מירי רגב אשר שודר בשבוע שעבר הצליח להחזיר את הצופים לערוץ, כאשר החלק הראשון שלו גרף נתון של 10.4% ו-288 אלף צופים. כמו כן, בעקבות התחקיר נפתחה חקירה פלילית נגד רגב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה