ויראלי

דניאל פרץ לא ישתתף באולימפיאדה: "לא פשוט"

בעקבות קרע חלקי בשריר ולאחר שעבר סדרת בדיקות, הוחלט לשחרר את דניאל פרץ מסגל נבחרת ישראל באולימפיאדה. "סומך על החברים שלי למסע הארוך בדרך לאולימפיאדה, אהיה האוהד הכי גדול שלהם״, מסר פרץ

רוני שיינר | 
דניאל פרץ (צילום אינסטגרם/ דניאל פרץ, shutterstock)
הערב (חמישי) נמסר על ידי ההתאחדות לכדורגל כי דניאל פרץ לא ישחק באולימפיאדה הקרובה בפריז. שוער באיירן מינכן סובל מקרע חלקי בשריר הארבע ראשי, ולאחר האבחון של הצוות הרפואי בבאיירן מינכן, הוחלט לשחררו מסגל הנבחרת. פרץ ייעדר בין 4 ל-6 שבועות בעקבות הפציעה.
פרץ מסר: ״לא פשוט להיות כל כך קרוב להגשמת החלום ואז לשמוע שלא תוכל לחוות אותו. לפחות לא הפעם. מועד הפציעה ומשך ההחלמה הנדרש לא השאירו מקום לספק למרות שהאמנתי שהדברים יסתדרו בדרך נס. אני סומך על החברים שלי למסע הארוך בדרך לאולימפיאדה ועל הצוות המקצועי שיעשו הכל כדי להגיע הכי רחוק שאפשר. אהיה האוהד הכי גדול שלהם״.

הסטורי שפרסם דניאל פרץ (אינסטגרם)
גיא לוזון: ״אני מצטער עבור דניאל על החמצת המשחקים האולימפיים, מקווה שיחלים מהר ובטוח שעוד יהיו לו רגעים גדולים במדי הכחול-לבן. דניאל הוא הקפטן שלנו והלב הפועם של הנבחרת הזאת, הוא ספורטאי מצוין, שוער ואדם משכמו ומעלה. כולנו נצטרך להתעלות ולהמשיך קדימה, יש לי ביטחון מלא בשחקני הסגל, ודאי בשוערים, ואני בטוח שדווקא עכשיו כל אחד מהם יתעלה עוד יותר. דניאל פרץ היה ויהיה חלק תמיד מהנבחרת הזאת והוא גורם משמעותי בהגעה שלנו למשחקים האולימפיים״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה