ויראלי

נועה קירל תטוס לאולימפיאדה? וגם: פרטים חדשים על החופשה הרומנטית

בלעדי: נועה קירל בודקת בימים אלה אופציה לטוס לפריז ולהיות נוכחת במשחקים האולימפיים, בהם ישתתף השנה גם בן זוגה, הכדורגלן דניאל פרץ.  השניים חזרו לאחרונה מחופשה רומנטית ביוון: "מאוד קשה לנו לסנכרן חופשים כי גם הלו"ז שלו אינטנסיבי וגם שלי"
רוני שיינר |  1
נועה קירל (צילום יוטיוב/ The New York Sun)
נועה קירל ובן זוגה, הכדורגלן דניאל פרץ המשחק בעמדת השוער בבאיירן מינכן, חזרו לפני מספר ימים מחופשה רומנטית ביוון, היישר ללו"ז צפוף שכולל בצד של פרץ גם הכנות לקראת האולימפיאדה שתערך בחודשים יולי-אוגוסט בפריז. 
השבוע הצטלמה קירל לקמפיין מיוחד של סמסונג ישראל לרגל האולימפיאדה, ושיתפה אותנו במידת העניין והמעורבות שלה במשחקים האולימפיים. 
את מתכננת לצפות במשחקים?
"כמובן, בן זוגי דניאל גם יהיה באולימפיאדה ואני הכי גאה בו בעולם. זה גם מדהים שיש הרבה נציגים שמייצגים את ישראל, במיוחד בימים האלה ומביאים הרבה גאווה. אולי אפילו אני אהיה שם, בואי נראה". 
מאז שאת במערכת יחסים עם דניאל את מתעניינת יותר בספורט?
"יותר בכדורגל. תמיד אהבתי ספורט, תמיד אהבתי לראות, אני צופה בכל שנה באולימפיאדה. אני אישית קצת הייתי מבריזה משעורי ספורט בבית ספר, אבל היום אני יותר בעניינים". 
במעבר חד, את ודניאל חזרתם מחופשה ביוון, איך היה?
"היה ממש כיף, מאוד קשה לנו לסנכרן חופשים כי גם הלו"ז שלו אינטנסיבי וגם שלי, צריך הרבה זמן מראש ועשינו את זה וזה קרה. היה מושלם ברוך השם". 
היו הרבה ישראלים? זיהו אתכם שם?
"דווקא לא היו המון. אני הופתעתי כי זיהו אותי יוונים מהאירוויזיון וסימנו לי את התנועה של יוניקורן. זה ממש חימם לי את הלב בתקופה הזאת".  
היו מעריצים שקיוו שתחזרי עם טבעת. יש מחשבות על זה?
"אני מאוד צעירה, אני בת 23, אז אפשר לחכות רגע". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נועה קירל
    מרסל אלון 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את ממש ממש לא מעניינת לחלוטין לא !
    סגור