עסקי ספורט

עתידו של דניאל פרץ נחשף: זו החלטת באיירן מינכן

לאחר שמועות על עזיבתו של דניאל פרץ או השאלתו מבאיירן מינכן לקבוצה אחרת, נודע כי התוכניות של קומפני, המאמן החדש, הן דווקא להשאיר את פרץ בסגל הקבוצה ולהיות גיבוי לשוערים הראשונים 
מערכת ice |  1
דניאל פרץ (צילום אינסטגרם/ דניאל פרץ, shutterstock)
לעומת דיווחים במהלך העונה ושמועות על עזיבתו של דניאל פרץ את באיירן מינכן, כעת מתקבלים דיווחים זרים כי דניאל פרץ, צפוי להשאר בבאיירן מינכן גם בעונה הבאה ולהתחרות על מקומו כשוער שני בקבוצה. כך דיווח העיתון הגרמני "קיקר".
שעות ספורות לאחר הדיווח, דווח כי המאמן הנכנס של המועדון, וינסנט קומפאני, החליט שהוא מעוניין שישאר בקבוצה עקב הסיכוי הגבוה לפציעות אצל מנואל נוייר וסוון אולרייך שני השוערים הראשונים בסגל. יוהאנס שנק, שוער נוסף שהשתייך לבאיירן, נמכר למונסטר, ולכן השארתו של פרץ בסגל עושה רושם כהגיונית יותר עבור הבווארים בשלב זה, כך לפי הדיווח של "קיקר".
על אף המעמד המכובד להיות שוער בסגל של באיירן מינכן, לפרץ יש תחרות קשה על מקומו בהרכב ואפילו בסגל הקבוצה כאשר שוער אגדי כמו מנואל נוייר עומד בין הקורות והאופצייה השניה היא לא פחות טובה - סוון אולרייך שנמצא כבר כ-7 שנים במועדון. פרץ שיחק העונה במשחק אחד בלבד במסגרת הגביע הגרמני. כזכור שכרו של פרץ במינכן הינו כ-6 מיליון שקל לעונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין ....אבל למה??
    שלמה 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קראתי את הכתבה , היה מעניין אבל אני פשוט לא מבין מדוע צריך לסיים את הכתבה בלהזכיר לנו כמה הוא מרוויח לעונה . מדוע כותב הכתבה והעורך לא כותבים כמה הם מרוחים לשנה????
    סגור