עסקי ספורט

נועה קירל יודעת? בן זוגה בדרך ליעד מפתיע במיוחד

דניאל פרץ, השוער הישראלי ובן זוגה של נועה קירל, בדרך לעזוב את באיירן מינכן לטובת בוכום, כאשר הוא צפוי להישאר גם בעונה הקרובה בליגה הגרמנית הראשונה
מערכת ice | 
דניאל פרץ, נועה קירל (צילום אינסטגרם/ דניאל פרץ, עומרי סילבר)
דניאל פרץ, השוער הישראלי ובן זוגה של נועה קירל, עבר בתחילת העונה שהסתיימה לאחרונה לבאיירן מינכן, באחד המעברים הגדולים ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי. מאז, פרץ לא ממש שיחק במינכן, ורשם רק שתי הופעות - אחת במסגרת הגביע הגרמני ואחת במסגרת הליגה כשעלה כמחליף.
אבל האם השוער הצעיר בדרך למעבר מפתיע? על פי דיווח ב"בילד" הגרמני אתמול (שלישי), עושה רושם שבהחלט כן. על פי הדיווח, פרץ, שממעט לקבל דקות וכבר דיי היה מובן שבאיירן מינכן תשאיל אותו לקבוצה אחרת העונה, כשהיעד המדובר היה קבוצת אנדרלכט הבלגית, בדרך ליעד חדש בגרמניה.
מי שעשויה לקלוט את פרץ היא קבוצת בוכום, שניצלה ברגע האחרון מירידת ליגה, אחרי שניצחה במשחק המבחנים מול הקבוצה שסיימה במקום השלישי בליגה הגרמנית, פורטונה דיסלדורף, ותבלה לפחות עוד עונה בליגה הגרמנית הבכירה.
בוכום עשויה לקבל את דניאל פרץ בהשאלה מבאיירן מינכן, אך עושה רושם שתהיה לה תחרות קשה, שכן על פי הדיווחים, מלבד בוכום ואנדרלכט, קבוצות רבות באירופה מעוניינות להשאיל את השוער הישראלי הצעיר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה