ויראלי

המעצב המפורסם נגד עלי אקספרס: "בד של סמרטוט רצפה"

טליה עובדיה, זוכת "האח הגדול", נישאה באפריל האחרון לבן זוגה. בחודש שעבר הופתע מעצב שמלת הכלה שלה, אלון ליבנה, לגלות כי נעשה חיקוי לשמלה, שנמכר באתר "עלי אקפרס" בכמה עשרות שקלים. השניים הזמינו את החיקוי ונפגשו הבוקר למדידות
רוני שיינר |  1
טליה עובדיה (צילום עידן חסון)
הבוקר התקבל אצל מעצב שמלות הכלה אלון ליבנה משלוח שהזמין מאתר הסחר הסיני "עלי אקספרס", ובו חיקוי שנוצר לשמלת הכלה שעיצב לכוכבת "האח הגדול", טליה עובדיה.
עובדיה, נזכיר, נישאה בחודש אפריל האחרון לבן זוגה שחף רז, אותו הכירה כאשר השניים היו דיירים בבית "האח הגדול". במהלך החתונה החליפה עובדיה שלוש שמלות, בעיצובו של ליבנה. בחודש שעבר, הופתעו השניים לגלות כי באתר הסיני נמכר חיקוי של השמלות, כאשר אפילו נעשה שימוש בתמונות המקוריות של הכלה מיום חתונתה. השמלות, שלכאורה הוצגו כמתואר בתמונה, נמכרות באתר בכ-65 ש"ח.

מצא את ההבדלים. טליה עובדיה (אינסטגרם)
ליבנה ועובדיה הזמינו את השמלות המדוברות כדי לראות מקרוב מה מקבלים בתמורה. הבוקר הגיעה עובדיה לסלון הכלות של ליבנה בכדי למדוד את השמלה שהגיעה ולהשוות בין החיקוי למקור ולא הייתה מרוצה, בלשון המעטה. 
"הגיע בשקית יוקרתית", פסק ליבנה בציניות, והוסיף: "הבד של סמרטוט רצפה. אבל רגע, איפה הפרח? אני בוכה. זה מגיע עם סיכת ביטחון". עובדיה מדדה את השמלה ושיתפה: "אני לא יודעת איך להגיב לזה. תראה איך הפרח תלוי". ליבנה המשיך: "זה אולי לחוף ים. השאלה אם היית שמה דבר כזה בחתונה שלך". עובדיה השיבה: "ממש לא. זה לא טוב".  
 
טליה עובדיה ואלון ליבנה (אינסטגרם)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה קרה אלון ליבנה, אתה נלחץ?
    יאללה יאללה 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כלות יבינו שאין להן סיבה לשלם את הסכומים המוגזמים שאתה דורש?
    סגור