ויראלי

טליה עובדיה יצאה בהלם מחניון בת"א: זה הסכום המוגזם ששילמה

זוכת האח הגדול, טליה עובדיה, פרסמה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה כי נכנהס לחניון בתל אביב ונאלצה לשלם 280 שקל. "זה שפוי??? חניוני תל אביב אתם מפריזים ברמות"
מערכת ice | 
טליה עובדיה זוכת האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
זוכת האח הגדול, טליה עובדיה, שיתפה אמש (רביעי) בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה שיצאה לתל אביב ונכנסה לחניון, למרבה ההפתעה שיצאה ממנו בסוף הערב נדהמה לגלות כי הסכום שנדרש ממנה לשלם הוא לא פחות מ-280 שקל. לא ידוע כמה זמן רכבו של עובדיה שהה בחניון, אך אין ספק שמדובר בסכום גבוה.
טליה כתבה על כך באינסטגרם: "וזה גם התרחש היום, זה שפוי??? חניוני תל אביב אתם מפריזים ברמות". עובדיה המשיכה והזכירה את חברתה הטובה ליאל אלי וצחקה על המצב: "ישר עלתה לי לראש הפרסייה, @liel_eli, שהייתה מעדיפה להשאיר שם את האוטו לתמיד ולא לשלם סכום כזה".
רק לפני מספר ימים, ליאל אלי וטליה עובדיה עלו לכותרות עקב חתונתה של ליאל ובן זוגה שי עמר, כאשר רבים מתוכם מגיעים מעולם הבידור והתוכן, בנוסף לחברים הקרובים שבאו להרים לזוג הטרי והשושבינה של אלי בחתונה הייתה לא אחרת מאשר טליה עובדיה. בין הנוכחים היה ניתן למצוא את: מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, עומר חזן, נבו עמרני ובן זוגו, לי בירן, קווין רובין, יוסף חדאד, אורי ליזרוביץ׳, לירן כוהנר ועוד רבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה