ויראלי

טלי גוטליב במסר מחנך: "פויה, ככה לא מתנהגים"

חברת הכנסת הגיבה לממצאי תחקיר צה"ל על מחדל ה-7 באוקטובר בקיבוץ בארי. בציוץ חריף שפרסמה, כתבה בנימה צינית: "מה זה להטיל דופי בשעת לחימה בלוחמים הגיבורים?". בציוצה השתמשה במגוון ביטויים, ביניהם: "חוצפה לא מפתיעה", "זורים חול בעיני הציבור", "יום יבוא ונדע את האמת", "שלא יספרו לנו סיפורים"
מערכת ice | 
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) לא מפסיקה לנפק כותרות, והפעם על רקע פרסום תחקיר צה"ל בנוגע להתרחשויות בקיבוץ בארי במהלך ה-7 באוקטובר. התחקיר וממצאיו התקבלו בתגובות מעורבות. בעוד חלק מהתושבים הבהירו כי מדובר בתחקיר חשוב שעוזר לפזר מעט את הערפל, רבים אחרים עדיין דורשים תשובות. 
בציוץ חריף ועוקצני שהעלתה אמש (חמישי) לחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) נרשמה מידה של ציניות ביחס לפרסומים. "פויה! כך לא מתנהגים!", כתבה נציגת מפלגת השלטון. "מה זה להטיל דופי בשעת לחימה בלוחמים הגיבורים? אנחנו רוצים לדעת איפה היה הרמטכ"ל, איפה היה ראש אמ"ן, איפה היה ראש השב"כ, ואיפה חיל האוויר בלילה שקדם לתופת...". 
 
"שתתבייש לה צמרת צה"ל בפרסום תחקיר על התנהלות כוחותינו שהיו מעטים מול 3,000 מחבלים עם אפס מודיעין", הטיפה גוטליב. "חוצפה לא מפתיעה של צמרת צה"ל שזורה חול בעיני הציבור והכל כדי להרחיק את העיסוק בשאלות החשובות באמת... יבוא יום ונדע את האמת... ושלא יספרו לנו סיפורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה