ויראלי

מגישת חדשות 12 נפרדת בכאב: "עוד שלושה יתומים"

לאחר שגבר ואישה נפצעו באורח אנוש בעקבות פגיעה ישירה במטח כבד שנורה לעבר רמת הגולן ומאוחר יותר נקבע מותם, בסטורי שהעלתה כתבה קרן מרציאנו בזעזוע: "עוד שלושה יתומים"
מערכת ice | 
קרן מרציאנו (צילום מסך קשת 12)
כתבת חדשות 12 באבל. לאחר המטח הכבד שנורה אמש (שלישי) לרמת הגולן. ארגון הטרור חיזבאללה נטל את האחריות על ירי של יותר מ-40 רקטות. גבר ואישה נפצעו באורח אנוש בעקבות פגיעה ישירה במטח כבד שנורה לעבר רמת הגולן ומאוחר יותר נקבע מותם.
כאמור, השניים נסעו בכביש אזרחי סמוך לנפח. על פי ההערכות, הרקטות פגעו ישירות ברכבם, שנשרף וספג נזק כבד. מי שהתקשה לשמוע על האובדן הטראגי היא מגישת החדשות והעורכת הכלכלית של חדשות 12, קרן מרציאנו.

בסטורי שהעלתה כתבה: "עוד שלושה יתומים", לפניה גם אילנית לוי כתבה: "גם באינטרנט וגם המציאות הנוראית הבלתי נתפסת שלנו, עד מתיייייי??? שהשם יעזור לנו". והוסיפה אימוג'י של תפילה ושל לב שבור, כשהיא משתפת את הכתבה ממאקו על מותם של שני הפצועים מפגיעת הרקטה בגולן
שמונה שרפות פרצו מנפילות בשטח פתוח. בארגון הטרור הודיעו שהמטח הוא תגובה לתקיפה של ישראל סמוך לגבול לבנון-סוריה, בה לפי הדיווחים חוסל אבו א-פדל כרנבש, שנחשב מקורב לנסראללה. עוד נמסר כי כוחות רפואה והצלה העניקו לשני הפצועים טיפול ופינו אותם לבית החולים, שם גורמי רפואה קבעו את מותם זמן קצר לאחר מכן.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה