השוק

החברה מרמת הגולן קרסה: תצליח להינצל מפירוק ופיטורים המוניים?

חברת "אנרגיית רוח ירוקה", שבבעלותה טורבינות הרוח רמת הגולן, ביקשה במרץ 2023 ללכת לחדלות פירעון ולפירוק, אך בית המשפט המחוזי דחה את בקשתה. כעת, דרמה גדולה התרחשה אחרי שבית המשפט העליון החליט לאשר לה חדלות פירעון ולמכור אותה לכל המרבה במחיר
מערכת ice | 
כלכלה (צילום shutterstock)
חברת "אנרגיית רוח ירוקה", שבבעלותה טורבינות הרוח רמת הגולן, ביקשה במרץ 2023 ללכת לחדלות פירעון ולפירוק, זאת לאחר שנקלעה לחובות גדולים ולא הצליחה לשלם לספקים ועובדים, אך בית המשפט המחוזי לא אישר לה ללכת לחדלות פירעון.
אלא שהיום (שלישי) פורסם ב-YNET על דרמה גדולה במסגרתה בית המשפט העליון הפך את החלטת המחוזי וקבע כי החברה לא תפורק, אך כן תיכנס לחדלות פירעון, ובכך הוא קבע כי היא תימכר לכל המרבה במחיר. החברה דרשה ללכת לפירוק אחרי שנקלעה לחובות במסגרתם לא הצליחה לשלם לספקים ועובדים, וצ'קים בסכומים גבוהים מאוד לא הצליחו לעבור.
במהלך דיון שנערך לאחרונה שופטי העליון העלו הצעה למתווה שיאפשר את מכירת החברה דרך מכירת הנכס החשוב והיקר ביותר שלה - טורבינות הרוח ברמת הגולן. כעת, הוחלט כי תגובש בחודשים הקרובים הצעה להסדר נושים. במסגרת הסדר הנושים הצפוי, נודע כי החברה לא תתפרק לחלוטין אלא תימכר למרבה במחיר, ובכף עובדים רבים של החברה, שאמורים היו לסיים את עבודתם בעקבות הפירוק הצפוי - לא יפוטרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה