ויראלי

צפו: המחווה המרגשת למען התצפיתניות על רקע הגשר המפורסם בברלין

בסרטון ניתן לראות את תמונות החטופות לפני ולאחר מכן אחרי שנחטפו כפי שנראו בתיעוד שהותר להפצה לאחרונה על ידי משפחותיהן. הצילום משתמש בטכנולוגיה מיוחדת על מנת להציג תמונה מציאותית של רחפנים. "זוכים לחשיפה אדירה, רותמים להסברה ויוצרים שיחה"
מערכת ice | 
שלטי החטופים (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
אולי יצא לכם לראות את הסרטון המצמרר בו נראות תמונותיהן של התצפיתניות החטופות מרחפות באמצעות רחפנים בין הקשתות של שער ברדנבורג בברלין. כאשר הרחפנים מתקרבים אל המצלמה התמונות מתהפכות ומציגות את תמונותיהן של התצפיתניות כפי שנראו בסרטון החטיפה המזעזע שפורסם לאחרונה באישור משפחותיהן. אולי לא ידעתם, אבל מדובר בשימוש בטכנולוגיית צילום תלת מימד מיוחד, הגורמת לרחפנים להראות מציאותיים לחלוטין, למרות שמדובר בהדמיה בלבד. צפו בסרטון המסקרן:
 

התנועה למאבק באנטישמיות (CAM) היא זאת שעומדת מאחורי הסרטון שהפך לוויראלי יחד עם יהב דרייזין, פרסומאי ישראלי. ברשת האינסטגרם הוא פורסם תחת הכיתוב "ALL EYES ON THEM". הסלוגן מתכתב עם הקריאה הבין לאומית להסב את תשומת הלב למתרחש ברפיח בעקבות התקיפות הישראליות, לאחר האירוע בו עלו באש אוהלים ובו מתו גם ילדים ואזרחים נוספים בלתי מעורבים.
"הצלחנו לפצח דרך חדשנית ובולטת על מנת להעביר מסרים הסברתיים קשים בזירה הבינלאומית. סדרת הסרטונים שיצרנו ביחד עם התנועה למאבק באנטישמיות זוכים לחשיפה אדירה ומייצרים שיח וסיקור בינלאומי נרחב. אנחנו עושים שימוש בכלים קריאטיביים וטכנולוגיים מעולם השיווק ורותמים אותם להסברה ויצירת שיחה", אמר יהב דרייזין.
דרייזין והתנועה חתומים על פרוייקטים דומים נוספים, שגם הם הפכו לוויראלים בעבר. למשל סרטון שנעשה לקראת שידור הסופרבול בארצות הברית בו נראה צפלין בצורת פוטבול צהוב עף ברחובות ארצות הברית למען שחרור החטופים.
"הסרטון הנוכחי, כאמור, נועד להפנות את תשומת הלב העולמית למצוקתן של התצפיתניות החטופות המוחזקות עדיין בשבי החמאס, והכיתוב ALL EYES ON THEM עם ההאשטאגים "#bringthemhomenow" ו-"#turnthehorrorintohope" מחדד את המסר ומתכתב עם הכיתוב הפרו-פלסטיני "כל העיניים על רפיח" שנגע לפעולה הצבאית בלב עזה", הוסיף דרייזין בהודעה שפרסם לתקשורת. עד כה הסרטון צבר מעל 5 מיליון צפיות וזכה לתגובות תומכות מרחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה