בעולם

מחריד: במהלך מצעד בניו-יורק קראו "תרצחו את החטופים עכשיו"

מתיחות קשה הורגשה אמש במהלך צעדת תמיכה בישראל בניו-יורק, השוטרים שהיו במקום הפרידו בין המחנות, כשבצד האנטי-ישראלי החזיקו שלט: "תרצחו את החטופים"

מערכת ice | 
משטרת ניו יורק (צילום JAKE OFFENHARTZ)
על פי "הניו יורק פוסט", אמש (ראשון), התקיימה צעדת תמיכה בישראל בניו-יורק, כשעשרות אלפי תומכי ישראל צעקו "לשחרר את החטופים עכשיו". מול אותם המפגינים האמיצים עמדו עשרות מפגינים אנטי-ישראלים עם שלטים של סמל האבטיח המפורסם, אך שלט אחד מזעזע משך את כל תשומת הלב, שלט שעליו היה כתוב: "תרצחו את החטופים עכשיו".
כאמור, אחד המפגינים, שהגיע למקום כשהוא שם על עצמו כאפייה להסתיר את הפנים, לבש חולצה שחורה ומעליו שם את דגל פלסטין, ניסה לשבש את מצעד יום ישראל, תוך שהוא מתגרה בצועדים ובתומכים עם שלט שפל ובלתי נסלח. אותו מפגין, הגיע במיוחד לשבש את המסלול במצעד יום ישראל, שהוקם לתמוך במשפחות החטופים.
בשלב מסוים, תומך ישראל שהגיע עם דגל ישראל ועם דגל ארצות הברית עמד מולו באומץ פנים אל פנים ואף מסר לו בציניות נשיקה, המפגין האנטי ישראלי אמר לו בתגובה: "אל תתקרב אלי". בסרטון שפרסם האתר, רואים עשרות שוטרים מרחיקים את המפגין האנטי ישראלי מהמצעד בכוח.
 
משטרת ניו-יורק שליוותה את הצעדה המתוחה נכנסה להפריד בין שתי הקבוצות לפני שפרצה אלימות כלשהי במהלך חילופי הדברים בשדרה החמישית בעיר. כזכור, מצעד התמיכה הישראלי השנתי בניו-יורק התקיימה תחת אבטחת משטרה מוגברת על רקע זינוק באלימות ובעימותים עם השוטרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה