בעולם

דרמה במוזיאון בניו יורק: הפגנה פרו-פלסטינים יצאה משליטה

כ-800 פעילים פרו-פלסטינים השתלטו על מוזיאון ה-MoMa לאומנות מודרנית בניו יורק וגרמו לכך שאבטחת המוזיאון תסגור את שעריו. בין הכרזות נכתב: "הנהלת המוזיאון מממנת רצח עם ואפרטהייד"

מערכת ice |  1
מפגינים פרו-פלסטינים (צילום יוטיוב/ Sky News Australia)
אמש (שבת) השתלטו מאות פעילים פרו פלסטינים על המוזיאון לאומנות מודרנית ביו יורק - מומה. המפגינים הניפו שלטים שכללו אמירות כגון: "אנחנו תומכים ברצח עם", "עובדי תרבות עומדים לצד עזה", "נאמני המומה מממנים רצח עם, אפרטהייד וקולוניאליזם של מתנחלים", "יותר מ-27 אלף פלסטינים נהרגו מתחילת המלחמה", "לרוקן את בתי הכלא מאסירי אללה", "סולידריות עם עזה" ועוד. 
נזכיר כי רק בחודש שעבר סטודנטים יהודים ביוניון קולג׳ בניו יורק התבצרו בתוך הספרייה לאחר שמפגינים פרו-פלסטינים הגיעו למקום וניסו לפרוץ אליו באלימות. הסטודנטים המבוהלים חולצו בידי האבטחה המקומית ומשטרת ניו יורק.
ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס הגיב אז על התקרית האנטישמית ואמר: "המשטרה נכחה במקום והייתה בקשר מלא עם האבטחה במשך כל האירוע - איש לא נפגע. בעוד שלסטודנטים יש זכות להפגין בדרכי שלום, לשנאה אין מקום בעיר שלנו". אחר ה-7 באוקטובר, דווחו למשטרה 325 פשעי שנאה נגד יהודים הרבה יותר מאשר נגד כל קבוצה אחרת, הנתון מסתכם בכמעט תקרית אנטישמית אחת ביום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך המוזיאון הזה בכלל קשור לישראל?!
    אלמוני 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רואים שכמו מפגיני האקלים, הם סתם מחפשים וונדליזם ושנאה
    סגור