ויראלי

אופירה אסייג בתלונות ללוינסון: "עשית לי שריפות גדולות"

אסייג אמרה לשותף שלה בתכנית: "אני רוצה לומר לך שעשית לי שריפות גדולות עם אורי גלר, חשבתי שאתה רוצה לדבר עליו". לוינסון השיב לשותפתו לתכנית: "אני אסביר לך מה ההבדל ביני לבינך. את יותר מדי עסוקה במה אנשים חושבים, כי את הגעת לרף ומעמד שאת לא יכולה לעשות טעויות ואני לא אכפת לי, זה לא מעניין אותי"
מערכת ice |  5
אופירה ברקוביץ וחיים לוינסון (צילום אינסטגרם)
לאחר דיון על התפקוד של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בסוגיית הסיוע למדינת ישראל, חיים לוינסון החל לתקוף את האורח אורי גלר אמן הטלפתיה בתכנית של חיים אתגר בקשת 12 וגם חיים אתגר וגם אופירה אסייג שישבה לצדו לא הצליחו לעצור את הסיטואציה מלהסלים. כעת, לוינסון התנצל, בדרכו כמובן והזמין את גלר לתכנית של השניים.
אסייג אמרה לשותף שלה בתכנית: "אני רוצה לומר לך שעשית לי שריפות גדולות עם אורי גלר, חשבתי שאתה רוצה לדבר עליו". לוינסון השיב לשותפתו לתכנית: "אני אסביר לך מה ההבדל ביני לבינך. את יותר מדי עסוקה במה אנשים חושבים, כי את הגעת לרף ומעמד שאת לא יכולה לעשות טעויות ואני לא אכפת לי, זה לא מעניין אותי".
עוד אמר: "מלא אנשים כותבים לי אני כותב לאנשים שלא יאהבו אותי, אז מה? מה יקרה? שיחשבו שאני עיתונאי גרוע ומגיש גרוע, הכי קיצוני, שלא ירצו לצפות בי ויפטרו אותי, מה יקרה? אני אחזור לחיים פשוטים, את מסוגלת להחזיר את הגלגל אחורה, אבל אני מסודר".
אסייג אמרה ללוינסון: "איזה מתוק אתה ומה יש לך לומר לאורי גלר?", לוינסון ענה: "בוא אלינו לתכנית", אופירה סיימה בהתלהבות את הסרטון ואמרה: "הופה, אורי גלר בוא לתכנית, סגור".
גלר ביקש מלוינסון להסביר וקיבל תשובה: "זו פשוט דמגוגיה לא אינטיליגנטית, אני אגיד לך משהו ואל תפגע, אני באתי ממשפחה חרדית, אז אחד הדברים שלא גדלתי עליהם ומעולם לא הצלחתי להבין זה איך נהיית שם דבר במדינת ישראל".

לוינסון המשיך בהשתלחות המוגזמת בשידור חי נגד גלר: ״ישבתי פה כמה דקות, אתה חולה פרסום, אין לך שום דבר אינטלגנטי לומר. הדברים שאתה אומר על ביידן שהוא מדשדש או לא מדשדש, יש לך את הפאתוס של האשכנזים שהיו פה בשנות ה-70 שאתה עושה פאוזה כאילו אתה עומד לומר משהו אינטיליגנטי ואז אומר את הדבר הכי בנאלי עלי אדמות". 
לוינסון חיכה את גלר ואמר בדרמטיות: "חוסיין עומד מאחוריו, עכשיו כאילו מה אובמה או לא אובמה, למה אתה לא יכול לתת טיעון אינטיליגנטי וקוהרנטי, ביידן לא בובה, הוא 50 שנה סנאטור יש לו את יתרונותיו ואת חסרונותיו, אני לא יכול לסבול את הלעג הזה".
גלר נותר המום והשיב: ״סליחה עצרו לנו את הנשק נכון? מי עצר את זה?", לוינסון שאל: "אובמה? מה זה קשור?", גלר המשיך: "זה קשור, הנשק בא מארצות הברית ועצרו את זה", לוינסון השיב בחוסר סבלנות: "נו, נו.. אבל שאתה אומר חוסיין אתה מעלה פה קונספירציות". גלר תקף: "תפסיק, אתה לא מעניין אותי, אתה משחק אינטיליגנט איתי, אני גם קצת יותר מבוגר ממך, אני נותן לך להביע את דעתך״.
אתגר טען בפני לוינסון כי הוא לא יכול לזלזל בגלר, לא משנה מה הוא חושב: "אני אישית לא מבין את זה, שנות ה-80 עברו", לוינסון אמר. אתגר ביקש ממנו: "הוא עשה דברים, אתה רק צריך לכבד את האורח זה הכל"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אופירה, אכזבת אותי:
    אחת 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חשבתי שאת יותר חכמה, אך, טעיתי. איך לא זיהית מראש שמדובר בד.ביל גמור והלכת להנחות ביחד איתו תוכנית? לא מתאים לך נפילה כזאת.
    סגור
  • 4.
    מבסוטה
    ציפי 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנה ואת יורדת מכל המשכים כולם גילו מי את אשה קטנה וחלולה
    סגור
  • 3.
    זוג מכוער ועלוב ! (ל"ת)
    אסף 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מבחינת אופירה התנשאות,הכפשה היא רק נגד ימנים. (ל"ת)
    תכלס 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אורי גלר
    ישראלי 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תוכנית זבל עם מגישים זבל חיים אתגר היה צריך להתערב לטובת גלר כי הוא המרואיין שלו וחבל שהוא לא התערב
    סגור