תקשורת ומדיה

אורי גלר נגד רוג'ר ווטרס: "אתה מושחת נתעב, אתה חמאס"

לאחר שתקף הזמר רוג'ר ווטרס את ישראל ואמר בין היתר "מתקפת ה-7/10 מוצדקת, הישראלים ממציאים סיפורים", אמן החושים אורי גלר יצא נגדו בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו והגיב: "נפשך אפלה ולשונך רעה" 
מערכת ice |  1
אורי גלר נגד רוג'ר ווטרס (צילום shutterstock, יוטיוב/ i24NEWS English)
הזמר והמוזיקאי הבריטי רוג'ר ווטרס עולה שוב לכותרות בעקבות אמירות מזעזעות נגד ישראל בנוגע למלחמת 'חרבות ברזל'. בריאיון שערך לתוכנית 'SYSTEM UPDATE', תקף את ישראל והצדיק את תקיפת חמאס ואמר: "האם זה מוצדק מבחינתם להתנגד לכיבוש? כן. הם מחויבים להתנגד לכיבוש". בתגובה, אמן החושים אורי גלר תקף אותו בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו. 
כאמור, לאור אמירותיו המזעזעות של המוסיקאי הבריטי רוג'ר ווטרס, אמן החושים אורי גלר תקף אותו בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "לדעתי אתה אחד מבני האדם הנתעבים ביותר שאי פעם התהלכו על כדור הארץ. נפשך אפלה ולשונך רעה. הניסיון שלך לטייח רצח הוא דוחה. אתה מושחת. אתה #חמאס. זה לא מספיק טוב בשבילך שילדים עונו ונרצחו בזמן שהוריהם נאלצו לצפות, שנאנסו ונרצחו בנות, כרתו ראשים וגפיים, שהורים נקשרו לילדיהם בחוטי תיל לפני שריפתם, אבל אני מאמין שאתה רומס ביודעין את זכרם של הקורבנות בכך שאתה מכחיש את הדברים שהטרוריסטים העבירו בשידור חי בעצמם. אתה תיזכר יותר על הרוע שלך מאשר על המוזיקה שלך, ובצדק. אתה מזעזע ומגעיל אותי".
כזכור, בריאיון לתוכנית 'SYSTEM UPDATE', ווטרס אמר כי "התגובה הראשונה שלי למתקפה הייתה 'בואו נחכה לראות מה קרה. המחשבה השנייה הייתה 'איך לעזאזל הישראלים לא ידעו מה הולך לקרות' ". עוד טען ווטרס כי הוא מצדיק את פעולת חמאס ואמר: "האם זה מוצדק מבחינתם להתנגד לכיבוש? כן. הם מחויבים להתנגד לכיבוש. אם היו פשעי מלחמה, אני מגנה". עוד הוסיף: "ייתכן שהיו מקרים בודדים של הרג אזרחים". ווטרס גם התייחס להרג והדגיש כי פעולת הטרור של חמאס יצאה מפרופורציה: "כמובן שאני לא בעד זה, אבל זה הוצא מפרופורציה, הישראלים המציאו סיפורים על עריפת ראשי תינוקות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא אקשיב יותר לאף שיר
    אטום כמו the wall 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הלוואי שיקחו את הזבל הזה בשבי. אפס מאופס.
    סגור