ויראלי

עינת ארליך נגד "הכריש" של קשת 12: "כריש אתה לא, שים מלתעות"

אחרי שיזם ההייטק וכוכב "הכרישים" אורן דוברונסקי העלה פוסט נוקב בו הוא טען כי "צריך לפעול בעוצמה ברפיח כאילו אין לנו שם חטופים", עינת ארליך זעמה: "ממליצה לך לשים מלתעות בפה מפיק המרגליות שלך"
מערכת ice |  2
הכרישים (צילום מסך קשת 12)
כאשר שוב מונחת עסקה לשחרור חטופים על שולחן מקבלי ההחלטות, יזם ההייטק אורן דוברונסקי, כוכב תוכנית הריאלטי עסקים של קשת 12 "הכרישים", העלה פוסט נוקב בו הוא מביע את דעתו על מה שצריך להיעשות כעת.
בפוסט שהעלה דוברונסקי הוא כתב בין היתר כי "ישראל, הקבינט, צה"ל, מפקדיו וחייליו: כל הרשעים מנסים לעשות הכל כדי שלא ניכנס לרפיח. אלה שצועקים 'עסקה עכשיו' (בכל מחיר) ועד הקיצוניים ביננו שמוכנים להפסיד את המלחמה רק כדי לא לתת לביבי קרדיט, הם כולם מעלים את הווליום למקסימום כדי להפעיל לחץ לא להיכנס לרפיח, לכן, זה כל כך ברור שחייבים להיכנס לרפיח ולחסל את חמאס בכל מחיר". 
 
עוד הוסיף וכתב בין היתר כוכב "הכרישים" כי "תתעלמו מרעשי הרקע החיצוניים ותפעלו בכח החזק ביותר עד כה. עוד יותר חזק מאשר פעלתם בשאר הגזרות. צריך לפעול בעוצמה כאילו אין לנו שם חטופים".
מי שממש לא אהבה את הדברים שלו היא עינת ארליך, שהעלתה היום (שלישי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא זעמה על דבריו של דוברונסקי, כשצירפה את דבריו וכתבה: "בוא נאמר שכריש אתה לא! ממליצה לך לשים מלתעות בפה מפיק המרגליות שלך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עינת מעלה את המחיר מרחיקה את יום השחרור
    מנ 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קצת שכל לא מזיק עינת ארליך לא חייבים לחשוב מהרחם
    סגור
  • 1.
    גברת ארליך לק תרגעי (ל"ת)
    מרץ 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור