השוק

הכריש של קשת 12 תוקף: "צריכה להיראות כמו חורבה מוחלטת"

אורן דוברונסקי בפוסט מלחמתי: "רפיח צריכה להיראות כמו שאר האזורים ש'ניקינו' בעזה, חורבה מוחלטת. העזתים צריכים לזכור את המלחמה הזו כ'נכבה השנייה' שלהם ולצרוב בתודעתם הקולקטיבית את המשמעויות של מה קורה למי שטובח ביהודים, מה קורה כשבוחרים באירגון טרור קיצוני כמו חמאס למשול"
מערכת ice |  6
צילום מתוך "הכרישים", קשת12
כאשר שוב מונחת עסקה לשחרור חטופים על שולחן מקבלי ההחלטות, יזם ההייטק אורן דוברונסקי, כוכב תוכנית הריאלטי עסקים של קשת 12 "הכרישים", פוסט נוקב בו הוא מביע את דעתו על מה שצריך להיעשות כעת.
דוברונסקי הבהיר: "ישראל, הקבינט, צה"ל, מפקדיו וחייליו: כל הרשעים מנסים לעשות הכל כדי שלא ניכנס לרפיח. מהסטודנטים 'האידיוטים השימושיים' באוניברסיטאות בארה"ב, המימשל הרופס האמריקאי שרק רוצה לפייס את האיראנים בכל מחיר, האיראנים ושלוחיהם שלא רוצים לאבד את הנכס שנקרא חמאס, אלה שצועקים 'עסקה עכשיו' (בכל מחיר) ועד הקיצוניים ביננו שמוכנים להפסיד את המלחמה רק כדי לא לתת לביבי קרדיט, הם כולם מעלים את הווליום למקסימום כדי להפעיל לחץ לא להיכנס לרפיח, לכן, זה כל כך ברור שחייבים להיכנס לרפיח ולחסל את חמאס בכל מחיר. האם נצליח להרוג את כל החמאסניקים, כנראה שלא. אבל נחסל רבים מאוד והפעם גם מהשכבה המפקדת שלהם".
 
עוד הוסיף: "אנחנו חייבים זאת לזכר כל מי שנרצח בשביעי באוקטובר ולזכרם של כל החיילים הקדושים שלנו שהקריבו את חייהם במלחמה עד כה. עצירה תהיה ביזוי של כל מה שהקריבו. 'אֶרְדְּפָה אֹיְבַי וָאַשְׁמִידֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלותם. בנוסף לחיסול פלוגות החמאס, רפיח צריכה להיראות כמו שאר האזורים ש'ניקינו' בעזה, חורבה מוחלטת. העזתים צריכים לזכור את המלחמה הזו כ'נכבה השנייה' שלהם ולצרוב בתודעתם הקולקטיבית את המשמעויות של מה קורה למי שטובח ביהודים, מה קורה כשבוחרים באירגון טרור קיצוני כמו חמאס למשול. הנה תיראו את חייהם הטובים של הפלסטינים בגדה יחסית לסבל שלכם בעזה".
עוד המשיך: "תתעלמו מרעשי הרקע החיצוניים ותפעלו בכח החזק ביותר עד כה. עוד יותר חזק מאשר פעלתם בשאר הגזרות. שימרו על חיי החיילים שלנו כמה שניתן. כשיש התלבטות בין סיכון חיילינו או האוכלוסייה בעזה לא צריך לחשוב פעמיים. בטחון חיילינו קודמים לכל. האוכלוסייה הפלסטינית לא צריכה בכלל להיות באזורי הקרבות ואם היא בוחרת להישאר בניגוד להוראות אז היא זאת שמתאבדת. כשיש אפשרות להפציץ מהאוויר עשו זאת כמה שיותר!".
לסיום ייעץ:"לפעול בעוצמה כאילו אין לנו שם חטופים". הוא מסביר זאת בכך ש"קרוב לוודאי שהם שמורים במנהרות כקלף היקר ביותר לביטחון צמרת החמאס ולכן אין דאגה לפגוע בהם מעל פני השטח. את המלחמה הזאת צריך לנצח בכל מחיר ואת חמאס להשמיד עד אחרון מפקדיו וחייליו, גם תוך כדי סיכון שחלק מהחטופים לא יחזרו. אין מה לעשות. זה נורא כואב אבל ככה זה במלחמה. ניצחון החמאס היא המטרה העליונה. באופן שנישמע פרדוקסאלי, אני מאמין שהסיכוי הטוב ביותר להחזיר חטופים היא דרך מבצע צבאי מטורף ולא מתפשר. רק כשראשי החמאס ירגישו שהחרב על צווארם ממש ממש, הם יעשו משא ומתן אמיתי להחזרת החטופים, עד אז הם משחקים איתנו".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אמת
    מאיר 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף מישהוא מהתקשורת של ערוצי הבהלה אומר את אשר על ליבו מבלי לפחד
    סגור
  • 5.
    רפיח לפח
    קריות 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צודק האבו אבוהה
    סגור
  • 4.
    Ashdod
    Duff 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צודק כל מילה בסלע, הלוואי שמישהו שם למעלה ..יוציא זאת לפועל.
    סגור
  • 3.
    דברי אלוהים חיים , שכל ישר טהור ומזוקק (ל"ת)
    מנשקת המזוזות 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    לא חשוב
    מיקי 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין צורך להאשים את כל העולם רק את היהודים!!! כאן!!העולם והאוייבים שלנו מקנאים בנו!ואחרי ה7/10 עדיין לא מבינים????אולי לא מגיעה לנו מדינה
    סגור
  • 1.
    כל כך צודק (ל"ת)
    אמיר 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור