שיווק ופרסום

"כשכולם קפצו אמרתם תקפצו לנו - תתביישו": זה הקמפיין נגד המשתמטים

 רמי יהושע, הבעלים והיו"ר של קבוצת הפרסום "יהושע\TBWA", הכריז כי הערב יתפרסם קמפיין חדש של תנועת "ישראלי אמיתי לא משתמט" שאותה הקים. מטרת הקמפיין הינה עידוד גיוס לצה"ל או התנדבות בשירות לאומי

מערכת ice |  1
רמי יהושע (צילום עופר חגיוב)
בצל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי מפעולות האיבה, הפרסומאי ואיש העסקים רמי יהושע, הבעלים והיו"ר של קבוצת הפרסום "יהושע\TBWA", מכריז היום (ראשון) כי קמפיין חדש תחת חסותו יפורסם בשלל פלטפורמות שונות. 
יהושע, מייסד תנועת "ישראלי אמיתי לא משתמט", מקדם את הקמפיין השנתי, באמצעות משרד הפרסום יהושע\TBWA, אשר בבעלותו. תנועת "ישראלי אמיתי לא משתמט" הוקמה בשנת 2008 ומטרתה הינה אחת – עידוד הגיוס לצבא או לשירות הלאומי, זאת בכדי להעביר את המסר לצעירי וצעירות ישראל כי כולם נושאים תחת נטל המדינה ושותפות הגורל חשובה לעתידו של עם ישראל.  תקציב הקמפיין המיוחד שיעלה הערב (ראשון) מסתכם במיליון שקלים, והוא יקודם הן בפרינט, בעיתונות, בשלטי החוצות וברשתות החברתיות השונות. 
 



(צילום: משרד הפרסום יהושע / TBWA)

כזכור, בחודש יולי בשנת 2023, משרד הפרסום יהושע\TBWA דיווח על מספר מינויים: מנהל קריאייטיב וסמנכ"ל דיגיטל של המשרד. על אותם מינויים חדשים, התייחסה טל צורף, מנכלי"ת יהושע TBWA: "מינויים של דן ודורון לתפקידי מפתח בחברה מבטאת את ההבנה שלנו שעל מנת להצטיין למול אתגרי השנים הקרובות הן בצד המשרד והן של לקוחותינו, עלינו להמשיך ולהבטיח את המשך התמקצעות שלנו והתמיכה בכך שלקוחותינו ייהנו מהשירות המקצועי והאיכותי ברמה הגבוהה ביותר". 
קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי: יגאל עזרא
מנהל התקציב: בן קירשנבוים
סופרוויזר: דנה שמעון
קריאטיב: בועז חפצדי, סיון שטרית, אסף בן דוד
סטודיו: אלי בלקר, אייל יריב
מנהל דיגיטל: דורון אליאל רבינוביץ'
מדיה: שגית תורג'מן
מדיה און ליין: ורדית אמסלם

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קפוץ לי (ל"ת)
    מוטי 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור