שיווק ופרסום

רמי יהושע עם שורת מינויים בהנהלת משרד הפרסום יהושע TBWA

דן גבע מונה למנהל הקריאייטיב ובעקבות ניסיונו במשרדי פרסום מובלים בניו יורק הוא גם יטפל בלקוחות הבינלאומיים של המשרד. דורון אליאל רבינוביץ מונה לסמנכ"ל הדיגיטל של המשרד
מערכת ice |  1
רמי יהושע (צילום עופר חגיוב)
כחצי שנה לאחר מינויה של טל צורף למנכ"לית המשרד, ממשיכים במשרד הפרסום בשרשרת מינויים חדשים: מנהל קריאייטיב וסמנכ"ל דיגיטל של המשרד. שניהם בעלי ניסיון בענף.
דן גבע מונה למנהל קריאייטיב. דן מגיע ליהושע לאחר כ-15 שנה כמנהל קריאייטיב במשרדי פרסום מובילים בניו יורק, בין היתר GREY.  מעבר לתפקידו כמנהל הקריאייטיב, גבע גם יטפל בלקוחות הבינלאומיים של המשרד.
 
דורון אליאל רבינוביץ מונה לסמנכ"ל הדיגיטל של המשרד. דורון בעל ניסיון רב בניהול ופיתוח מותגים, אסטרטגיה דיגיטלית וטכנולוגיות שיווקיות, עבד עם לקוחות מובילים בסוכנויות פרסום דיגיטליות.
נזכיר, כי המינויים החדשים הינם חלק משרשרת מינויים וריענון שעובר המשרד. לפני כחודשיים הצטרפו בכירים למשרד: ניר דואר מונה לתפקיד משנה למנכ"לית וסמנכ"ל אסטרטגיה, פלנינג ופיתוח עסקי, אמיר ניסני מונה לסמנכ"ל ההפקה ולילך מוסקוביץ מונתה לתפקיד סמנכ"לית התפעול ומשאבי האנוש.
טל צורף מנכלי"ת יהושע TBWA מסרה כי "מינוים של דן ודורון לתפקידי מפתח בחברה מבטאת את ההבנה שלנו שעל מנת להצטיין למול אתגרי השנים הקרובות הן בצד המשרד והן של לקוחותינו, עלינו להמשיך ולהבטיח את המשך התמקצעות שלנו והתמיכה בכך שלקוחותינו ייהנו מהשירות המקצועי והאיכותי ברמה הגבוהה ביותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דורון אחד האנשים המוכשרים בתחום! זכו בתותח על ואדם ענק (ל"ת)
    אסף 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור