שיווק ופרסום

רמי יהושע הכריע: זו המנכ"לית החדשה של יהושע\TBWA

שינוי דרמטי במשרד הפרסום יהושע\TBWA עם מינויה של טל צורף לתפקיד המנכ"לית וזאת במקומו של יניב פיינשניידר. רמי יהושע: "אני משוכנע שהיא תנחל הצלחות ושיאים". 
מערכת ice | 
רמי יהושע (צילום עופר חגיוב)
רמי יהושע הודיע היום (רביעי)  על מינויה של טל צורף למנכ"לית משרד הפרסום יהושע\TBWA. לטל ניסיון עשיר ורב של כ- 20 שנים בתחומי השיווק, האסטרטגיה, הדיגיטל, והחדשנות בתחומים רבים ומגוונים במשק הישראלי.
צורף תיכנס לתפקידו של יניב פיינשניידר שמונה לתפקיד במרץ שנה שעברה ונאלץ לעזוב את התפקיד, וזאת לאחר עזיבתו של יגאל ברקת באותו החודש שלאחר מכן מונה ללסמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים.
לצורף קריירה עשירה ומגוונת בתחום, וכבר ב-2010 הייתה מנהלת שיווק וחדשנות בשטראוס. לאחר מכן שימשה כסמנכ"לית שיווק בינלאומית בכתר פלסטיק, ולאחר מכן כמנהלת שיווק ודיגיטל בסלקום. במשך 5 שנים הייתה סמנכ"לית שיווק וחדשנות בכלמוביל עם המותגים מיצובישי, יונדאי ומרצדס. בתפקידה האחרון שימשה כסמנכל"ית שיווק ודיגיטל בסמלת עם המותגים פיאט, אלפא וג'יפ.
רמי יהושע מסר: "טל מביאה עמה ניסיון מוכח ורב שנים בהובלת תהליכים שיווקיים אסטרטגיים, הן בעולמות השיווק הקלאסי והן בתחומים חדשים מבוססי דיגיטציה ודאטה בשווקים תחרותיים.
במסגרת תפקידה תהיה אמונה על צמיחת המשרד ועל השותפות החזקה שלנו עם לקוחותינו בעולם המשתנה בקצב הולך וגובר, בו נדרשת מקצוענות בלתי מתפשרת וקריאטיביות ברמות הגבוהות ביותר.
אני משוכנע שהיא תנחל הצלחות ושיאים, מאחל לטל הנאה גדולה מהדרך ובהזדמנות זו מודה ליניב פיינשניידר על תרומתו למשרד".

טל צורף: "אני מבקשת להודות לרמי יהושע על האמון וההזדמנות. אני שמחה להצטרף לצוות מנצח של מנהלים ועובדים יוצאי דופן ולארגון עם מורשת מדהימה ועתיד מדהים עוד יותר, ולעבוד עם לקוחות מהגדולים במשק שאיתם נבנו מערכות יחסים עמוקות וארוכות שנים של הצלחות משותפות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה