ויראלי

ישראל קטורזה חוגג יום מאושר: "תמיד אהיה שם בשבילך"

קטורזה כתב: "אדל שלי בת 12. אמרת לי אתמול "אבא מחר אני הופכת מילדה לנערה". ואיזו נערה את הופכת להיות. נערה טובת לב שתמיד מחפשת איך לעזור. נערה חכמה וחרוצה. נערה מוכשרת ויפה. מצחיקה עם צחוק ענק. נפלה בחלקי הזכות להיות אבא של ילדה באמת מופלאה ואני אוהב אותך אהבה שלא ניתן באמת להגדיר את גודלה"
מערכת ice |  3
ישראל קטורזה (צילום יח"צ)
רגע אחרי שחברתו הטובה אופירה אסיייג חגגה בר מצווה מפוארת לבנה אריאל והוא היה אורח הכבוד, ישראל קטורזה חוגג גם הוא יום מאושר, כאשר בתו הגיעה גם כן ל"גיל מצוות" והיא בת 12. בברכה מרגשת, הוא סיפר לה על תחשותיו כאביה.
קטורזה כתב: "אדל שלי בת 12. אמרת לי אתמול "אבא מחר אני הופכת מילדה לנערה". ואיזו נערה את הופכת להיות. נערה טובת לב שתמיד מחפשת איך לעזור. נערה חכמה וחרוצה. נערה מוכשרת ויפה. מצחיקה עם צחוק ענק. נפלה בחלקי הזכות להיות אבא של ילדה באמת מופלאה ואני אוהב אותך אהבה שלא ניתן באמת להגדיר את גודלה".
 
עוד המשיך: "מאחל לך להמשיך לגדול ולצמוח ושהעולם ימשיך לרקוד מהמוזיקה שאת מנגנת וימשיך לשמוח מהריקודים שאת רוקדת. אני אסיים עם המילים של השיר שאת אוהבת ושיניתי רק את השורה האחרונה כי אני תמיד אהיה שם בשבילך גם אם את כבר נערה".
הוא ציטט: ""לכי עכשיו לזרוח כמו שמש יש לך כנפיים, תעופי רחוק וגם אם תהיי שם לבד, לבד כל כך תדעי שתמיד יש לך אותי." יום הולדת שמח עד 120 חיים שלי". והוסיף תמונה של שניהם מחובקים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ישראל קטורזה
    אסתר 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זבל של בן אדם.
    סגור
  • 2.
    בת מצוה
    נאוה 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב אבא מדהים לכבוד בת מצוה של אדל .אני הטוחה שגיגלתם אותה לערכים טובים, הרבה בריאות ונחת
    סגור
  • 1.
    אדלי
    משפוחה 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב לאדלי וברכה מרגשת ובאמת אבא מספר 1..
    סגור