ויראלי

גילה אלמגור חגגה בסוף השבוע בחתונה של נכדתה: "חייבים לחיות"

בשישי בצהריים גילה אלמגור אגמון חגגה בחתונה של נכדתה, סופי. באותה השעה פורסם ראיון איתה, במהלכו שיתפה: "שלומי כמו כולם בימים הנוראים האלה. מורכבים, עצובים. אי אפשר לחזור לשגרה בימים כאלה, אבל חייבים לחיות"
רוני שיינר | 
גילה אלמגור, ינאי פרישר גוטמן, פלג לוי ורוי (צילום אינסטגרם)
בשישי בצהריים חגגה שחקנית התיאטרון וכלת פרס ישראל גילה אלמגור אגמון בחתונה של נכדתה, התסריטאית סופי מקסין כרמון עם בחיר לבה, אמיר.  

גילה אלמגור ונכדתה סופי מקסין כרמון (people photography)
בין האורחים בחתונה היו ינאי פרישר גוטמן ובן זוגו פלג לוי, שהגיעו עם רוי (בנם המשותף של ינאי ושל אמיר פיי גוטמן ז"ל). 
באומנותי: הופעה של החבר והקולגה של אלמגור לבימת התיאטרון, הראל סקעת. 
 
הראל סקעת, אוהד חיטמן וגילה אלמגור (אינסטגרם)
"12 באפריל, היום בו הפכתי לאישה, לשותפה, לאהובה נצחית. יש לי עוד הרבה זיכרונות לחלוק מהטקס, אבל לא יכולתי לחכות ורציתי שהעולם יראה כמה שמחה וטהורה החגיגה של האהבה באמת הייתה", כתבה סופי בפוסט שפרסמה באינסטגרם, בו צירפה תמונות מהאירוע.
בבוקר החתונה, פורסם ראיון עם אלמגור באתר וואלה, במסגרתו שיתפה בתחושותיה: "שלומי כמו כולם בימים הנוראים האלה. מורכבים, עצובים. אנחנו עושים הכל כדי להאמין שאנחנו חיים, סוג של חיים. זאת לא שגרה, אי אפשר לחזור לשגרה בימים כאלה. אבל חייבים לחיות". 
אלמגור הוסיפה: "נחזור לשגרה כשהחטופים יחזרו הביתה, כשהמלחמה הארורה הזאת מאחורינו. אין שגרה כשיש מלחמה. לא יכול להיות מצב שבו אנחנו קמים בבוקר ורואים את מספר ההרוגים בלילה, את מספר הקורבנות. אנחנו יודעים שיש צבא למעלה, צבא למטה וצבא בכל מקום. הציבור מאוד מתוח, מה יהיה בעוד רגע, מה יהיה בעוד שעה. בתקווה שיש על מי לסמוך". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה