ויראלי

גילה אלמגור חושפת את המיליארדר המחזר: "הוא נאה, עשיר, נדיב"

השחקנית הישראלית שהתאלמנה לפני כשלוש שנים מבעלה יענקל'ה אגמון, שיתפה כי מאז מותו זכתה להצעות רבות מצד גברים בני גילה. לדבריה, את כולן היא דחתה: "אני עוד באבל, החיים שלי נעצרו". סיפור אחד על דייט שלא יצא לפועל הפתיע אפילו אותה: "אמרתי, 'תסגור את הטלפון, אני סופרת עד שלוש'"
מערכת ice | 
גילה אלמגור (צילום אינסטגרם gila_almagor@)
השחקנית הישראלית גילה אלמגור, המכונה גם "הגברת הראשונה", היא אולי אחד השמות הבולטים ביותר בתעשיית הקולנוע, התיאטרון והטלוויזיה. לאחר מתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר, שמה חזר לכותרות בשל הפסקת חברותה בארגון זכויות האדם השנוי במחלוקת "בצלם".
אלמגור התנערה מחברותה באחד מהגופים המזוהים ביותר עם השמאל הישראלי, וסומנה על ידי רבים כמי שעברה תהליך התפכחות לא-רשמי. בראיון לרחלי רוטנר מאתר mako שפורסם אמש (חמישי), חשפה פרט מפתיע במיוחד. השחקנית הוותיקה שתעלה לבמות בקרוב בדמותה של זמרת המלחמות יפה ירקוני בהצגה "האמיני יום יבוא" בתיאטרון הבימה התאלמנה לפני כשלוש שנים מבעלה זה שנים, יענקל'ה אגמון.
בראיון נחשף כי מאז התאלמנה, זכתה להצעות רבות ומפתיעות מצד גברים בני גילה. "צלצל אליי מישהו ואמר, 'תשמעי, יש לי חבר ישראלי לשעבר, מיליארדר, הוא מת עלייך ורוצה להיפגש איתך'. אמרתי, 'תסגור את הטלפון, אני סופרת עד שלוש'", היא שיתפה, אלא שחברה המשיך במסע השכנועים.
"הוא אמר לי, 'גילה, מה יש לך, הוא נאה, עשיר, נדיב, תורם...'. עניתי רק 'אחת, שתיים, שלוש'. לא רוצה. אני יודעת היום שאני עוד באבל", היא הסבירה. אלמגור דחתה את כל ההצעות בנימוס, כמי שרואה את עצמה כאישה יחידה לאהובה המת: "יענקל'ה היה מישהו שראה אותי ונשא אותי על כפיים והדביק את כל החלקים לאדם שלם. כשהוא הלך לעולמו החיים שלי נעצרו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה