ויראלי

סלינה גומז מברכת את בן זוגה היהודי: "יום הולדת שמח בייב"

סלינה גומז בירכה לפני זמן קצר את בן זוגה, המפיק המוזיקלי היהודי- אמריקאי בני בלנקו, לרגל יום הולדתו ה-36: "יום הולדת שמח בייב! ההכלה הרגשית שלך, החיוביות, הכישרון הבלתי ייאמן, ההומור והלב אוהב והטוב שלך גומרים אותי לחלוטין. אני אוהבת אותך"
רוני שיינר | 
סלינה גומז ובני בלאנקו (צילום אינסטגרם)
סלינה גומז בירכה לפני זמן קצר את בן זוגה, המפיק המוזיקלי היהודי- אמריקאי בני בלנקו, לרגל יום הולדתו ה-36.
"יום הולדת שמח בייב! ההכלה הרגשית שלך, החיוביות, הכישרון הבלתי ייאמן (שממש מעיף אותי), ההומור והלב אוהב והטוב שלך גומרים אותי לחלוטין. אני אוהבת אותך", כתבה גומז וצירפה תמונות זוגיות שצולמו במקומות ובמועדים שונים. 
בדצמבר האחרון השיקה גומז את הזוגיות עם בלנקו באופן רשמי, כאשר פרסמה בחשבון האינסטגרם שלהם כשהם מתנשקים. שבוע לפני היא אישרה את הקשר הזוגי. באחד מחשבונות המעריצים שלה היו כאלה שגינו את העובדה כי היא יוצאת עם אחד החברים הטובים של האקס שלה, ג'סטין ביבר. גומז מיהרה להגיב לדברים וכתבה: "הוא הכל בשבילי". 
שמו המלא של בלנקו הוא בנימין יוסף לוין. הוא נולד בווירג'יניה להורים יהודים, סנדרה ואנדרו. הזהות היהודית לא זרה לו: הוא שיתף לאורך השנים הגיגים על היהדות. בשנת 2011 התבדח ברשת כי הוא "אוהב להיות יהודי, חוץ מהעובדה שזה משמין". העובדה כי הוא יהודי הובילה למתקפה אנטישמית ברשת כלפי בני הזוג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה