תקשורת ומדיה

סלינה גומז תחת מתקפה: הזוגיות החדשה מעוררת אנטישמיות

לאחר שהכוכבת סלינה גומז השיקה את החבר החדש (והיהודי) המפיק בני בלנקו, הרשת הוצפה בתגובות אנטישמיות נגד הזוגיות המדוברת

מערכת ice | 
סלינה גומז (צילום מתוך האינסטגרם)
הכוכבת סלינה גומז (31) הצהירה לפני פחות משבועיים באופן רשמי כי היא מנהלת  מערכת יחסים צמודה עם המפיק המוזיקלי האמריקאי - יהודי בנימין יוסף לוין, הידוע בשם הבמה בני בלנקו (35). 
המעריצים האנטי ישראליים של הזמרת לא נשארו אדישים להודעה והציפו את הרשת בביקורת קשה בטענה כי בלנקו הוא "ציוני". חלק ממעריציה אף חיטטו בעמוד הטוויטר של בלנקו ופרסמו ציוצי עבר של המפיק המציגות את העובדה שהוא "אכן יהודי".  
בין הפוסטים שרשם בעבר ופורסמו מחדש: "להיות יהודי זה מצב נפשי ולא קבוצה דתית", "אני אוהב להיות יהודי, חוץ מהעובדה שזה משמין", "הביטסי בויז נותנים לכל ילד יהודי את התקווה להצליח בתעשיית המוזיקה".
סלינה ובלנקו עבדו יחד ב-2021 על השיר שלה I Can’t Get Enough ונותרו צמודים מאז. בלנקו הפיק שירים רבים במהלך הקריירה וביניהם:  "Teenage Dream" של קייטי פרי ו-"Tik Tok" של קשה. ביולי 2018 הוציא את הסינגל הראשון שלו כאמן ראשי, "Eastside" בשיתוף הלסי וחאליד.
השיר הפך במהרה ללהיט והגיע למקום הראשון במצעד הסינגלים הבריטי. בדצמבר 2018 הוציא בלנקו את אלבום הבכורה שלו, Friends Keep Secrets האלבום הגיע בשיאו למקום ה-21 במצעד האלבומים הקנדי של בילבורד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה