ויראלי

כוכב הפופ הפתיע ופרסם תמונת ילדות שלו. מזהים?

כוכב הפופ והראפר המצליח חשף במהלך סוף השבוע תמונות ילדות מאלבום התמונות הפרטי שלו. תוכלו לזהות במי מדובר? 
רוני שיינר | 
סטטיק (צילום אינסטגרם)
הוא החל לעסוק במוזיקה בגיל 15. היה חצי מצמד מוזיקלי מצליח, ואחרי הפרידה המקצועית המשיך לאלבום סולו משלו. הוא תפקד כשופט בתוכנית טלוויזיה, כיכב בפסטיגל, והוא מוביל קמפיינים מסחריים. הוא היה נשוי, התגרש, וכיום זוגתו היא שחקנית, רקדנית ושופטת בתוכנית ריאליטי. 
אז כן, מדובר בלירז רוסו, הלא הוא סטטיק, שהחליט לפנק את עוקביו בסוף השבוע האחרון ולחשוף תמונות ילדות היישר מהאלבום המשפחתי. 

לירז רוסו (סטטיק) 
הוריו של סטטיק, משה וניצה רוסו, אימצו אותו כשהיה תינוק בן חמישה חודשים. הם לא ידעו עליו פרטים, מלבד תאריך הלידה שלו. במפגש הראשון ביניהם סטטיק חייך וכבש את לבם. זאת הייתה אהבה ממבט ראשון.
רק מאוחר יותר הבינו הוריו המאמצים של סטטיק כמה טראומות הספיק לחוות בשבועות הבודדים בהם שהה אצל משפחת אומנה, שבמקום להגן עליו, התעללה בו. "יש לי פריקת כתף לכל החיים כי היו מרימים אותי מהיד", סיפר.
על היותו מאומץ, למד בגיל שנתיים. "סיפרו לי את זה כסיפור לפני השינה", חשף. "שיש נסיך שחי בממלכה שהיא לא שלו, אבל המלך והמלכה אוהבים אותו מאוד". 
סטטיק המשיך וסיפר כי היותו מאומץ גרמה להצקות חוזרות ונשנות מצד ילדים אחרים: "היו אומרים שאימא שלי נרקומנית, ושההורים שלי לא אהבו אותי ושזרקו אותי. הייתי ילד שקוף, ילד שחי לבד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה