בארץ

סטטיק קורא לתושבי חיפה להצביע: "אני בדרך אח שלי"

סטטיק פרסם הבוקר סטורי ל-623,640 עוקביו באינסטגרם, וקרא לתושבי חיפה לצאת להצביע היום. "למרות שאני חולה, את זה חשוב לעשות"
מערכת ice | 
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
לירז רוסו, המכונה "סטטיק", זמר הפופ המצליח בישראל, קם לבוקר בחירות זה חולה, ופרסם בסטורי שלו באינסטגרם ל-600 אלף עוקביו "היי אני לירז, קמתי מוקדם לאימון וסשן בתל-אביב רק כדי לגלות שלא סתם התעוררתי מאה פעם בלילה, יש לי חום, יופי", פרסם בסטורי הראשון שלו.
לאחר מכן פרסם עוד סטורי בשמונה וחצי בבוקר ובו כתב: "מה כן חשוב להגיד, צאו להצביע. למרות שאני חולה, את זה חשוב לעשות", ותייג את דוד עציוני, המתמודד לראשות העיר חיפה היום (שלישי), וכתב לו: "אני בדרך אח שלי".
דוד עציוני פרסם את המחווה המרגשת בסטורי באינסטגרם שלו וכתב לסטטיק בתגובה: "תודה חבר יקר". כזכור, עציוני הוא עורך דין מוסמך במקצועו, נשוי לד"ר שלי בן צבי עציוני, ואב לשתי בנות. בשירותו הצבאי שירת כלוחם ביחידת העילית "עוקץ", עציוני הוא פוליטיקאי צעיר וחדור מטרה אשר מתמודד לראשות העיר חיפה השנה. 

כמו כן, עציוני כיהן בעברו בשורת תפקידים ציבוריים בכירים. בתפקידו האחרון כיהן כמשנה למנכ''ל משרד הבינוי והשיכון. לפני כן, שימש כסגן ראש עיריית חיפה ,יו"ר החברה הכלכלית לחיפה, יו"ר איגוד ערים ביוב חיפה וכסגן יו"ר בקרן קיימת לישראל. בכנסת העשרים שימש עציוני כיועץ בכיר לשר האוצר ובשנת 2016, מונה לפרוייקטור משבר השריפה בכרמל, מטעם משרד האוצר. עציוני ייסד ושימש כיו"ר סיעת "חיפה מתחדשת" אשר זכתה לשלושה מנדטים בבחירות של 2018 ובכך הפכה לסיעה השנייה בגודלה במועצת העיר חיפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה